Wp Header Logo 831.png
نسخه سقف بازشونده هونگچی EH7

هونگچی، برند لوکس گروه خودروساز فاو، از نسخه کانورتیبل یا همان سقف بازشونده EH7 در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد.

به گزارش آخرین خودرو، سدان هونگچی EH7 از زمان ورود به بازار با استقبالی خوبی روبرو شده و می توان آن را یک مدل موفق خطاب کرد. با رونمایی نسخه کانورتیبل در نمایشگاه خودروی پکن، انتظار می رود آمار فروش این مدل تقویت شود.

ویژگی های ظاهری و داخلی

همانطور که قابل حدس است، بیشترین تفاوت این دو مدل به ساختار سقف مربوط می شود و در سایر قسمت های بدنه تقریباً با المان ها و ترکیبی یکسان روبرو هستیم. چراغ های اصلی هونگچی EH7 کانورتیبل نیز مشابه عدد ۷ انگیسی هستند. شاید بدانید این نوع چراغ اخیراً در به یکی از المان های هویتی زبان طراحی هونگچی تبدیل شده است.

کابین هونگچی EH7

جذابیت و زیبایی هونگچی EH7 کانورتیبل زمانی دو چندان می شود که راننده سقف آن را باز کند. برای ایجاد تمایز هر چه بیشتر، هونگچی تصمیم گرفته این خودروی سقف بازشونده را با انواع رنگ های شاد و زنده به فروش برساند.

از نظر ابعاد باید گفت که هونگچی EH7 کانورتیبل طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۹۸۰، ۱۹۱۵ و ۱۴۹۰ میلیمتر دارد و فاصله محوری آن به ۳۰۰۰ میلیمتر می رسد.

هونگچی EH7 در نمایشگاه

در داخل کابین، هونگچی سعی کرده کیفیت مواد به کار رفته در قسمت های مختلف را بهبود ببخشد. همچنین این شرکت امکان سفارش رنگی یکسان با رنگ بدنه را برای کابین فراهم کرده است. اطلاعات مورد نیاز راننده توسط یک نمایشگر ۶ اینچی ارائه می شود. نمایشگر حاضر در قسمت میانی داشبورد هم اندازه ای برابر با ۱۵.۵ اینچ دارد. مکمل عملکرد این نمایشگرها سیستم هداپ دیسپلی مبتنی بر واقعیت افزوده است که داده ها را با گرافیکی زیبا مقابل دیدگان راننده منعکس می کند. استفاده از این نمایشگر مرکزی بزرگ تعداد دکمه های فیزیکی را به حداقل رسانده است. صندلی های یکپارچه و فرمان اسپرت از دیگر ویژگی های جذاب کابین است که تا حدودی تا حدودی دسته ها و کنترلرهای مخصوص بازی را تداعی می کند. همانند شمار زیادی از خودروهای جدید چینی، هونگچی EH7 نیز به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۵۵ مجهز است.

هونگچی EH7 نمایشگاه پکن

مشخصات فنی و قیمت احتمالی

همانند هونگچی EH7 نیروی نسخه کانورتیبل هم توسط پیشرانه تمام الکتریکی تأمین می شود. این خودرو در نسخه محور عقب محرک و هر چهار چرخ محرک به فروش می رسد. در قوی ترین نسخه این خودرو می تواند صفر تا صد را در زمان ۳.۵ ثانیه طی کند. باتری این کانورتیبل زیبا از نوع لیتیوم یونی است و توسط شرکت معروف CATL تأمین می شود. قیمت نسخه سدان EH7 بین ۳۲ الی ۴۳ هزار دلار متغیر است. انتظار می رود قیمت نسخه کانورتیبل اندکی فراتر از این ارقام باشد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje