Wp Header Logo 806.png


منتشر شده در 08 اردیبهشت 1403 ساعت 12:30


نمایشگاه چری اکو

نمایشگاه چری اکو به زودی برگزار می شود و آماده است تا از یک مدل پیشگامانه زیست محیطی و استراتژی توسعه برای پایگاه کاربران جهانی خود رونمایی کند.

چری از محصولاتی با عملکرد برتر به عنوان سنگ بنای ایجاد یک اکوسیستم خودرویی جدید استفاده می کند و خود را در خط مقدم صنعت خودرو در پیشروی الگوی جدیدی از توسعه زیست محیطی کاربر محور قرار می دهد.

با بهره گیری از بیگ دیتا، فناوری ۵G ، هوش مصنوعی، محاسبات ابری و فناوری های بیشتر برای «اکوسیستم خودرویی»، چری به طور استراتژیک یک اکوسیستم خدمات جامع را با محوریت محصولات خود تقویت می کند و به صنایع مختلف ارائه می دهد.

 این ابتکار به کاربران در افزایش کارایی عملیاتی، عبور از موانع فضایی، و درگیر شدن بی دردسر در تجربیات تعاملی کمک می کند.

 صنعت خودرو در حال گذار به عصری است که مشخصه آن ادغام سریع فناوری ها در حوزه وسایل نقلیه، انرژی، حمل و نقل و ارتباطات اطلاعاتی است. خط مقدم این تکامل با روند هایی مانند برقی سازی، اتصالات پیشرفته و ادغام فناوری های هوشمند مشخص شده است.

این انتقال نوید ظهور یک اکوسیستم خودرویی جدید است که عمدتا توسط وسایل نقلیه بر پایه انرژی های نو (NEVs) و وسایل نقلیه متصل هوشمند (ICVs) تغذیه می شود، که به عنوان یک کاتالیزور حیاتی برای تحول و گسترش صنعت خودرو سازی جهانی است.

مدل سنتی معاملات مستقیم در بازار خودرو به تدریج در حال کاهش است و راه را برای الگویی باز می کند که در آن کاربران به طور فزاینده ای به عنوان نیروی مرکزی محرک پویایی صنعت شناخته می شوند. در نتیجه، ایجاد یک اکوسیستم خودرویی جامع به یک استراتژی حیاتی برای برند های خودرویی تبدیل می شود که هدفشان تضمین آینده ای موفق است. نمایشگاه اکو قرار است با ارائه یک مدل اکولوژیکی انقلابی و چارچوب استراتژیک برای کاربران جهانی آغاز شود.

 بنابراین، این موضوع “اکوسیستم” در مورد چیست؟ اساسا، مانند این است که اتصال همه رایانه ها و تلفن ها به یکدیگر اینترنت را به ما می دهد و اتصال وسایلی از دنیای واقعی به اینترنت، اینترنت اشیا را برای ما به ارمغان می آورد. به همین ترتیب، وقتی یک خودرو را با افراد و خدمات مرتبط می کنید، در نهایت به چیزی می رسید که آن را اکوسیستم خودرویی می نامند. در ریتم معاصر زندگی و محیط های حرفه ای، وسایل نقلیه به طور فزاینده ای به سومین فضای زندگی افراد، فراتر از خانه و محل کار تبدیل شده اند. حتی در طول رفت و آمد، افراد درگیر فعالیت های مختلفی از جمله کار، معاشرت و مدیریت امور شخصی می شوند که همگی در محدوده اتومبیل خود هستند. این انتقال نشان می دهد که خودرو ها از نقش سنتی خود به عنوان وسیله ی حمل ونقل صرف فراتر رفته اند و به قطب های ارتباطات یکپارچه تبدیل شده اند که میان جنبه های مختلف زندگی روزمره پل می زنند.

نمایشگاه چری اکو

 میدان نبرد آینده صنعت خودرو بر روی اکوسیستم ها متمرکز خواهد شد تا فناوری ها یا محصولات مجزا. چری در خط مقدم این تغییر قرار دارد و از فناوری های پیشرفته مانند بیگ دیتا، ۵G ، هوش مصنوعی، محاسبات ابری و غیره برای تقویت یک «اکوسیستم خودرویی» جامع استفاده می کند. این استراتژی بر ایجاد یک اکوسیستم خدمات صنعتی گسترده متمرکز است که کارایی کاربر را افزایش می دهد و موانع موجود در تعاملات را از بین می برد و افراد، وسایل نقلیه و سبک زندگی را یکپارچه می کند. چری با انتقال از محصولات مستقل به یک اکوسیستم به هم پیوسته، به طور مستمر تجربیات، ارزش ها و انتخاب های جدیدی را ارائه می دهد و کار را برای کاربران خود آسان می سازد.

چری برای افزایش رضایت عاطفی و تجربی تعداد بیشتری از کاربران برند چری، ایجاد یک اکوسیستم خودرویی پر جنب و جوش و پویا که نشاط و اشتیاق را تقویت می کند را اختصاص داده است.

 چری یک اکوسیستم خودرویی جدید با تمرکز بر محصولات با عملکرد استثنایی ایجاد کرده است و روند جدیدی را در راه رسیدن به توسعه کاربر محور در صنعت خودرو ایجاد می کند. چری با تمرکز بر بهبود زندگی خودرویی، خدمات جامع و شخصی سازی شده متناسب با سناریو های مختلف از جمله راه حل های هوشمند برای همراهی با خانواده، سفر سبز و هوش آینده نگرانه را ارائه می دهد. این چارچوب به کاربران جهانی این امکان را می دهد تا سبک های زندگی جدیدی بر گرفته از فناوری های هوشمند را کشف کنند و آرزو های خود را برای زندگی بهتر برآورده کنند.

 در تکامل دائمی فناوری، چری به ایجاد ارزش بالاتر توجه بیشتری دارد. ارزش های مصرف کننده فراتر از موفقیت شغلی صرف شده است تا روند متنوع تری را نشان دهد. مشتریان با هدف افزایش ارزش شخصی خود و اولویت دادن به ایجاد تعادل در روابط شخصی، اجتماعی و خانوادگی، درگیر علایق مختلفی در حوزه های مختلف هستند. برای کاربران، خودرو ها دیگر تنها وسیله حمل و نقل نیستند، بلکه یک سبک زندگی و تجلی رویا ها هستند.

 خانواده تیگو (Tiggo) مظهر مفاهیم عمیق “فتح” و “سرپرستی” است، چه در رفع نیاز های زندگی روزمره و چه در گسترش مرزهای زندگی. روح خانواده تیگو فقط مربوط به خود خودرو ها نیست، بلکه در مورد تقویت رابطه بین مردم و خودروها نیز هست. از کاربران در لحظات مهم خانوادگی پشتیبانی می کند و تجربیات ظریف زندگی را ثبت می کند. خانواده تیگو با ویژگی های هوشمند پیشرفته و ویژگی های احساسی، تمایل مصرف کنندگان مدرن را برای تجربه های شخصی، متنوع، و هیجان انگیز خودرو برآورده می کند.

 نمایشگاه اکو که قرار است در ۲۷ آپریل آغاز شود، موضوعی پیرامون یک اکوسیستم متنوع دارد. این نمایشگاه سناریو های زندگی مانند کمپینگ، فناوری و هوشمندی را به نمایش می گذارد که کاملا با مفهوم برند چری از “پایداری، نوآوری، خانواده و همراهی” همسو می شود. Chery Automobile نه تنها متعهد است که تجربه سفر راحت را برای کاربران فراهم کند، بلکه به نوآوری مداوم در فناوری نیز متعهد است.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje