Wp Header Logo 809.png

«خبرماشین» – شرکت چری با برندهای زیر مجموعه خود شامل تیگو، اکسید، JAECO و اومودا در نمایشگاه خودرو پکن حاضر شده است؛ در این نمایشگاه از تیگو 9 رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ شرکت خودروسازی چری به عنوان یکی از شرکت کنندگان اصلی نمایشگاه بین المللی خودروی پکن 2024 در 27 آوریل و با موضوع «اکوسیستم متنوع» در این نمایشگاه حضور دارد.

در این نمایشگاه از محصولات جدید چری شامل تیگو 8 فیس لیفت، تیگو 9 و محصولات دیگر از سایر برندهای زیر مجموعه این شرکت رونمایی شد.

بر این اساس حضور چری در نمایشگاه زیست بوم پکن از ظهور یک اکوسیستم خودرویی جدی توسط وسایل نقلیه با انرژی نو (NEVs و وسایل نقلیه متصل هوشمند( ICVs) خبر می دهد که با نمایش سناریوهای زندگی مانند کمپینگ، فناوری و هوش و همچنین ارائه خدمات جامع و شخصی سازی شده از جمله راه حل های هوشمند برای همراهی با خانواده، سفر سبز و هوش آینده نگر و تعهد این شرکت به ارائه تجربیات راحت در سفر و همچنین نوآوری های مداوم در فناوری، کاربران را شگفت زده خواهد کرد.

چری به مدت 21 سال متوالی مقام برترین صادرکننده خودروهای سواری چین را در اختیار داشته و در پنج انتخاب متوالی توسط SASAC (کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی های دولتی) و CICG عنوان “20 شرکت برتر تصویر خارج از کشور” را دریافت کرده است. گروه ارتباطات بین‌المللی چین در گزارش 50 برند برتر چینی 2023، چری رتبه اول را در رده خودرویی به خود اختصاص داده است. در میان برندهای داخلی چین، علاوه بر این، سری خودروهای آن، از جمله تیگو 8، تیگو 7 و تیگو 4، هر کدام مقام اول را در بخش‌های خود به دست آورده‌اند

 

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje