صنعت ماشین: لوتوس آماده ارائه خدمات به خریداران آمریکایی است که قصد دارند شاسی‌بلند التر را تهیه کنند.این سواری خانوادگی با باتری برقی در دو نوع برای بازار ایالات متحده عرضه می‌‌شود و ۱۰۷هزار دلار قیمت دارد.

به گزارش صنعت ماشین،

 لوتوس آماده ارائه خدمات به خریداران آمریکایی است که قصد دارند شاسی‌بلند التر را تهیه کنند.این سواری خانوادگی با باتری برقی در دو نوع برای بازار ایالات متحده عرضه می‌‌شود و ۱۰۷هزار دلار قیمت دارد.

سطح مبتدی و R، هر دو در پیکربندی دوموتوره با باتری ۱۱۱.۹کیلووات‌ساعتی و معماری ۸۰۰ولتی برای عملکرد شارژ سریع اولیه طراحی شده‌اند. التر S میان‌رده موجود در برخی بازارها، از ایالات متحده صرف‌نظر می‌کند، احتمالا به این دلیل که سازندگان لوکس روی سطح بالایی از کیت استاندارد برای خریداران تمرکز می‌کنند.مدل مبتدی در مجموع ۶۰۳ اسب‌بخار قدرت و ۷۱۰ پوند‌فوت گشتاور تولید می‌کند که می‌تواند وزن تقریبا ۵۵۰۰پوندی خود را در ۴.۵ثانیه از حالت سکون به سرعت ۶۲مایل در ساعت برساند و حداکثر سرعت ۱۶۰مایل در ساعت را ثبت کند.

مدل R ترکیبی نیز ۹۰۵اسب‌بخار و ۹۸۵پوندفوت تولید می‌کند که تقریبا ۵۸۲۰پوند خود را در ۲.۹۵ثانیه به ۶۲مایل در ساعت می‌رساند و قادر است به سرعت ۱۶۵مایل در ساعت برسد. 

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje