رونمایی خودروهای پاک، یکی پس از دیگری؛

صنعت ماشین: اکسید در کنار دیگر محصولاتش در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴، خودروی RX پلاگین هیبریدی را نیز به نمایش گذاشت. RX بنزینی به عنوان یکی از محصولات اکسید، توانست محبوبیت قابل قبولی را در بازار کسب کند و حالا نیز این برند به سراغ معرفی نسخه پلاگین هیبریدی آن رفته است……

به گزارش صنعت ماشین،

 اکسید در کنار دیگر محصولاتش در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴، خودروی RX پلاگین هیبریدی را نیز به نمایش گذاشت. RX بنزینی به عنوان یکی از محصولات اکسید، توانست محبوبیت قابل قبولی را در بازار کسب کند و حالا نیز این برند به سراغ معرفی نسخه پلاگین هیبریدی آن رفته است. همانند دیگر خودروهای پلاگین هیبرید موجود در بازار، اکسید RX نیز از ترکیب پیشرانه های بنزینی و برقی بهره می برد. قابل اشاره است که پیشرانه بنزینی به کار رفته در اکسید RX از نوع چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور است. تویین الکتروموتور به کار رفته در این محصول اکسید نیز توانایی تولید ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و در مجموع، ترکیب قدرت تولیدی این سه موتور RX را فراتر از آن چه که هست، می سازد. بد نیست بدانید که جعبه دنده به کار رفته در اکسید RX، یک جعبه دنده سه سرعته ویژه قوای محرکه خودروهای پلاگین هیبرید است و پنج حالت رانندگی نیز روی آن برنامه ریزی شده است. 

نمایش اکسید RX پلاگین هیبرید در نمایشگاه خودرو پکن 2024 +تصاویر

*انواع نسخه های اکسید RX*
قرار است تا محصول پلاگین هیبرید اکسید در سه نسخه ی اکسید RX قرار است در سه نسخه Long Range، Ultra-Long Range و AWD Ultra-Long Range MAX عرضه شود.

در مورد نسخه Long Range اکسید RX باید گفت که این خودرو مجهز به پک باتری لیتیومی است و امکان پیمایش حدود ۸۰ کیلومتر را در حالت تمام برقی با یک بار شارژ دارد. پیمایش این نسخه در حالت ترکیبی نیز به ۱۳۰۰ کیلومتر می رسد. البته باید درنظر داشت که دو نسخه دیگر اکسید RX به لطف بهره وری از باتری های پیشرفته تر، علاوه بر امکان پیمایش بالاتر از نسخه Long Range در حالت تمام برقی، تجهیزات بیشتری نیز به همراه دارند. 

نمایش اکسید RX پلاگین هیبرید در نمایشگاه خودرو پکن 2024 +تصاویر

*تجهیزات ایمنی و رفاهی*
همانند نسخه بنزینی، اکسید RX پلاگین هیبرید نیز در بحث تجهیزات ایمنی و رفاهی حرف های بسیاری برای گفتن دارد. از انواع و اقسام رادارها گرفته تا دستیار ایمنی راننده و امکاناتی که باعث آسایش و راحتی سرنشینان می شوند، در اکسید RX وجود دارند.

تمام حقوق مادی و معنوی مطالب سایت نزد صنعت ماشین محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری از مطالب بر اساس قوانین انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد. 

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje