Wp Header Logo 21.png

گروه صنعتی ایران خودرو در ایران اکسپو امسال نسخه قابل فروش ری را را به نمایش گذاشته است. کراس اوور ری را، اولین محصول ایران خودرو در این کلاس فنی است. در این گزارش ویدیوی معرفی نسخه قابل فروش ری را توسط آخرین خودرو تهیه شده است.

به گزارش آخرین خودرو، چندی پیش ایران خودرو اعلام کرد که تا پایان بهار ۱۴۰۳ فروش رسمی ری را آغاز می شود. در حال حاضر هم تولید اولیه ری را در کارخانه تهران ایران خودرو آغاز شده و بزودی قرار است تولید انبوه این کراس اوور ملی شروع شود.

همان طور که در ویدیوی معرفی نسخه قابل فروش ری را بیان شد، این کراس اوور مجهز پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربوشارژ با فناوری Dual VVTI یا همان EFP است که قرار است بر روی محصولات دیگر ایران خودرو مانند دنا جوانان و یا نسخه هایی از تارا نیز قرار گیرد. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE به چرخ های جلو منتقل کند.

گرمکن صندلی های جلو، ۴ کیسه هوای،، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سراشیبی، شیفتر پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، دسته دنده الکتریکی، اتوهلد، صندلی شش حالته برقی راننده، صندلی دو حالته برقی و د حالته دستی شاگرد، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، شارژر وایرلس، سانروف برقی، نورپردازی داخل کابین و… از جمله امکانات و آپشن هایی است که در تیپ پایه ری را دیده می شود. البته قرار است در آینده نمونه های فول تری از این کراس اوور به بازار بیاید که امکاناتی نظیر صندلی برقی چهار حالته شاگرد، سردکن صندلی های جلو، تریم داخلی چرم، کیسه هوای پرده ای و… را خواهد داشت.

نوشته ویدیوی معرفی نسخه قابل فروش ری را اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje