محصول آینده بازار ایران؛

صنعت ماشین: در شهر وهوو چین، تيگو 4 يا ايكس 55 پرو با چهره اى كاملاً متفاوت معرفى و توجه خبرنگاران را به خود جلب كرد.

به گزارش صنعت ماشین،

 چرى تيگو 4 يا همان ايكس 55 پرو به واسطه حضور و فروش موفقيت آميزش در بازار ايران، يكى از خودروهاى مورد توجه خبرنگاران ايرانى در پكن بود. اين خودرو حالا با چهره اى جديد وارد بازار شده و قرار است به ايران هم بيايد. يك كراس كامپكت و اقتصادى كه با برخوردارى ازسطح تجهيزاتى بالاتر از كلاس خود، در بازار كشورمان مورد توجه قرار گرفته و پيش بينى مى شود كه در صورت ورود به كشور همچنان فروش قابل توجهى داشته باشد.

اين در تغييرات ظاهرى، جلوى خودرو را با در نظر گرفتن گرافيك چراغها، ،شبيه به تيگو ٧ مى بينيد، در كنارها همچون مدلى فعلى و در عقبهم شاهد چراغ هاى يك تكه اى هستيم كه چهره اين بخش را متفاوت مى كند.

در داخل كابين هم شاهد همين سطح از تغييرات هستيم. تغييراتى كه بيشترين آن مربوط به يك تكه شدن كلاستر با نمايشگر قرار گرفته در وسط است. نمايشگر يك تكه اى كه به زيبايى بر روى داشبورد نشسته است.

در بخش فنى تيگو 4 بازهم شاهد يك موتور ١.٥ ليترى توربو هستيم كه ١٥٦ اسب بخارقدرت و ٢٣٠ نيوتن متر گشتاور دارد. گيربكس آن اما تبديل به يك جعبه دنده ٦سرعته دو كلاچه شده تا ضمن نزديك شدن به رفتار و خصوصيات تيگو ٧، شاهد عملكرد بهينه ترى باشيم.

از زمان دقيق عرضه تيگو 4 در بازار و يا قيمت اين خودرو حرفى به ميان نيامده است.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje