Wp Header Logo 147.png


منتشر شده در 16 اردیبهشت 1403 ساعت 17:00



عکاس
علیرضا پاداش

فروش اقساطی جک و KMC

به تازگی شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک J4 و KMC T8 را اعلام کرده است. این شرایط فروش از فردا انجام خواهد شد.

بر اساس شرایط فروش رسمی منتشر شده، جک J4 با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به صورت اقساط و با مراحل پرداخت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه به فروش می رسد. پیش پرداخت در زمان ثبت نام ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و موعد تحویل پس از ۶۰ روز کاری خواهد بود. سود تاخیر در این شرایط فروش بصورت ماهانه ۳درصد محاسبه می شود و سند هم تا زمان تسویه در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

علاوه بر جک J4، کی ام سی تی ۸ هم بصورت اقساط به فروش می رسد. KMC T8 با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان به صورت اقساط و با مراحل پرداخت ۱۸، ۲۴ و ۳۶ ماهه به فروش می رسد. پیش پرداخت در زمان ثبت نام ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و موعد تحویل پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود. سود تاخیر در این شرایط فروش بصورت ماهانه ۳درصد محاسبه می شود و سند هم تا زمان تسویه در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

مشخصات کی ام سی T8

KMC T8، یک پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ را در زیر کاپوت خود دارد. این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به تمامی چرخ ها منتقل کند. از جمله امکانات KMC T8 می توان به؛ دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سامانه کنترل پایداری، سامانه شروع حرکت در سر بالایی، سامانه کنترل کشش، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، سامانه پایش فشار باد تایر ها، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سنسور نور، فناوری LED چراغ های عقب، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، تنظیم حالت های دیفرانسیل، کروز کنترل، ترمز پارک دستی، کامپیوتر سفری، گرمکن شیشه عقب، رکاب جانبی، چراغ روشنایی روز و… اشاره کرد.

KMC T8

مشخصات جک J4

جک J4 مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۶ نیوتن متر را از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل کند. از امکانات نسل جدید جک J4 می توان به کروز کنترل ، esp ، کنترل شروع حرکت در سربالایی ، کنترل حرکت در سرازیری ، سیستم مالتی مدیای لمسی اندروید و… اشاره کرد.

ویدیو تست و بررسی جک J4

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje