Wp Header Logo 159.png
فروش سدان لوکس هونگچی

نشان بی ام کارز گروه بهمن هم زمان با آغاز فعالیت سامانه وارداتی ها در سال ۱۴۰۳، فروش دومین سدان لوکس هونگچی را شروع کرد.

به گزارش آخرین خودرو، در حال حاضر بی ام کارز تحویل هونگچی H5 را آغاز کرده است و حال برنامه دارد تا دومین سدان لوکس هونگچی را به بازار عرضه کند. محصول جدید هونگچی و بی ام کارز برای بازار ایران یک سدان تمام برقی و به نسبت بزرگ است. هونگچی E-QM5 یک محصول برقی بوده که حال در سامانه وارداتی ها حضور دارد و دارندگان اولویت خرید در این سامانه، می توانند تا روز سه شنبه ثبت نام خود را انجام دهند. قیمت فروش دومین سدان لوکس هونگچی در مبادی ورودی کشور، یک میلیارد و ۸۰۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان اعلام شده است. البته به این عدد هزینه های شماره گذاری و عوارض اضافه می شود.

نام خودرو قیمت قطعی در مبادی ورودی (تومان)
هونگچی E-QM5 ۱.۸۰۵.۴۶۰.۰۰۰

دومین سدان لوکس هونگچی با قوی ترین قوای محرکه خود به ایران آمده است. این نمونه دارای یک پیشرانه برقی است که می تواند ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می کند. همچنین توان به چرخ های جلوی این خودرو می رسد. هونگچی E-QM5 قادر است تا با یکبار شارژ مسافتی در حدود ۴۳۱ کیلومتر را پیمایش کند. باتری های این خودرو ۵۴ کیلووات ساعتی است و در کمتر از ۳۵ دقیقه با شارژ سریع پر می شود.

در هونگچی E-QM5 بی ام کارز امکاناتی مانند نمایشگر لمسی، دوربین عقب، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، نور پردازی سقف، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، رینگ آلومینیومی، چراغ روشنایی روز، صندلی برقی شاگرد، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم تشخیص عابر پیاده، تریم داخلی چرم، شش کیسه هوا و… را دارا است.

نوشته فروش دومین سدان لوکس هونگچی شروع شد اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje