Wp Header Logo 169.png


منتشر شده در 16 اردیبهشت 1403 ساعت 16:10



عکاس
علیرضا پاداش

اولین عرضه خودروهای برقی وارداتی

عصر امروز سامانه عرضه خودروهای وارداتی به روزرسانی شد و در عرضه جدید اولین خودروهای تمام برقی وارداتی برای متقاضیان قابل انتخاب هستند.

سایت عرضه خودروهای وارداتی پس از مدت ها به روزرسانی شد و در اطلاعیه جدید این سایت، پنج خودروی وارداتی عرضه شده اند. نکته جالب در مورد این عرضه حضور نخستین وارداتی های تمام برقی است. بر اساس اطلاعیه منتشر شده، پنج خودروی هونگچی E-QM5، هوندا ENS1، لاماری ایما هیبرید، نیسان سانی اتاق N17 و لونا GRE به عرضه رسیده اند که جزئیات این عرضه در جداول زیر قابل مشاهده است.

نام خودرو شرکت واردکننده قیمت فروش قطعی در مبادی ورودی (تومان)
نیسان سانی N17 جهان نوین ۱,۱۰۷,۱۴۰,۰۰۰
لاماری ایما HEV آرین پارس موتور ۱,۵۴۳,۴۰۰,۰۰۰
هونگچی E-QM5 بی ام کارز ۱,۸۰۵,۴۶۰,۰۰۰

هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد.

نام خودرو شرکت واردکننده قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی (تومان)
هوندا ENS1 معین خودرو ایرانیان ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
لونا GRE ایران خودرو ۹۴۵,۰۰۰,۰۰۰

قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰ درصد قیمت علی الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام نمایند.

سامانه صرفا جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ در دسترس است. در این مرحله متقاضیان محترم می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

ویدیو معرفی لونا GRE

ویدیو معرفی هوندا ENS1

ویدیو معرفی نیسان سانی N17

ویدیو تست و بررسی لاماری ایما HEV

ویدیو تست و بررسی هونپچی E-QM5

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje