Fotojet1938638500905440488983

شرکت بی‌ وای‌ دی در نمایشگاه پکن 2024  از یک کانسپت به نام اوشن-M رونمایی کرده است. البته این خودرو تا خط تولید فاصله زیادی ندارد و از سه ماهه سوم 2024 وارد بازار خواهد شد.

بنابر اعلام بی وای دی، مدل نهایی اوشن-M با قیمت 150 تا 200 هزار یوان (20,700 تا 27,600 دلار) وارد بازار خواهد شد.

مشخصات ظاهری بی‌ وای‌ دی اوشن-M

این خودروی هاچ‌بک با ابعاد بزرگ‌تر از مدل محبوب دولفین، برای رقابت با فولکس واگن ID.3 و ام جی ایکس‌پاور وارد بازار می‌شود. با توجه به تلاش بی‌ وای‌ دی در سال‌های اخیر برای افزایش حضور در بازار اروپا، بعید نیست که خودروساز چینی با عرضه این مدل، برای جلب نظر مشتریان اروپایی هم برنامه‌ریزی کرده باشد.

بی‌ وای‌ دی اوشن-M در جایگاه بین مدل‌های سیل و دولفین قرار می‌گیرد. بنابراین انتظار داریم که نمونه نهایی با اسم یکی از حیوانات دریایی نام‌گذاری شود.

نمای جلوی بی‌ وای‌ دی اوشن-M به واسطه فرم سپر، چهره‌ای خشن را نمایش می‌دهد. دوربین‌های جانبی، رینگ‌های بزرگ 5 پره با طرح شبیه به محصولات آلفارومئو، خط شانه مرتفع، رکاب‌های جانبی و باله عقب بزرگ، از دیگر ویژگی‌های ظاهری به شمار می‌آید که البته احتمال دارد برخی از آن‌ها در نسخه نهایی، موجود نباشد.

مشخصات فنی بی‌ وای‌ دی اوشن-M

بی وای دی از اعلام جزئیات مربوط به مشخصات فنی اوشن-M خودداری نموده ولی در عین حال از تولید این خودرو براساس پلتفرم جدید برقی و محرک-عقب خبر داده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje