Wp Header Logo 210.png


منتشر شده در 18 اردیبهشت 1403 ساعت 11:48



عکاس
علیرضا پاداش

شرایط فروش محصولات فونیکس

به تازگی شرایط فروش محصولات فونیکس اعلام شده است و خودروهای این نشان در این شرایط فروش بصورت نقد و اقساط به فروش می رسد.

بر اساس شرایط فروش منتشر شده، خودروهای تیگو ۸ پرو مکس، فونیکس FX، تیگو ۷ پرو پرمیوم، آریزو ۶ پرو اکسلنت، آریزو ۶ جی تی اکسلنت و تیگو ۸ پرو e پلاس در قالب طرح های عادی و جایگزینی به فروش می رسند. شرایط پرداخت در این شرایط فروش نقد و اقساط است. نوع فروش خودرو، به صورت غیر قطعی می باشد و بدیهی است پس از مشخص شدن قیمت نهایی خودرو، مشتری مکلف به پرداخت مابه التفاوت اعلامی از سوی شرکت می باشد. در ثبت نام نقدی، مبلغ مابه التفاوت پس از اعلام شرکت می بایست توسط مشتری به صورت نقد از طریق حواله صادر  شده، پرداخت گردد. در ثبت نام اقساطی، مبلغ مابه التفاوت به مبلغ پیش پرداخت اضافه میگردد و بدیهی است پس از اعلام قیمت نهایی، مشتری موظف به پرداخت مبلغ مابه التفاوت به صورت نقدی می باشد و مبلغ میزان تسهیلات ثابت بوده و تغییری در مبلغ تسهیلات اعطایی پس از اعلام نهایی قیمت صورت نخواهد گرفت. با توجه به توضیحات فوق، بدیهی است تحویل خودرو منوط به تسویه تعهد مشتری که در قالب مبلغ مابه التفاوت توسط شرکت مدیران خودرو اعلام می گردد، می باشد.

این شرایط فروش از ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت و از درگاه نمایندگی فعال می شود.

نام خودرو قیمت روش فروش موعد تحویل
آریزو ۶ پرو اکسلنت ۱,۲۵۵,۲۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط ۴۵ روز کاری
آریزو ۶ جی تی اکسلنت ۱,۴۶۰,۳۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط ۴۵ روز کاری
تیگو ۷ پرو پرمیوم ۱,۵۱۴,۸۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط ۴۵ روز کاری
اف ایکس پرمیوم ۱,۷۴۷,۵۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط ۴۵ روز کاری
تبگو ۸ پرومکس IE ۲,۶۰۹,۱۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط ۴۵ روز کاری
تیگو ۸ پرو e پلاس ۲,۷۹۱,۷۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط ۴۵ روز کاری

ویدیو معرفی آریزو ۶ GT

آریزو ۶ جی تی از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات آریزو ۶ جی تی می توان به؛ ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای)، سیستم کمکی ترمز BOS، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار،اتو هلد، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقی، رادار هشدار برخورد از عقب، نور بالا اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، شارژر بی سیم، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه پایش فشار باد تایرها، فناوری LED  چراغ ها، ترمز پارک برقی، پشت آمپر دیجیتال، فرمان دی کات، صفحه نمایش لمسی سیستم مالتی مدیا، اندروید اتو، سامانه شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار حرکت بین خطوط، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و… اشاره کرد.

ویدیو معرفی تیگو ۸ پرو e پلاس

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje