قوی ترین هاچ بک بازار ایران؛

صنعت ماشین: استایل اسپرت، فضای داخلی جادار و کارایی بالای ام جی4 به این معنی است که این خودرو می تواند یکی از بهترین خودروهای الکتریکی سگمنت خود در سراسر جهان باشد!

به گزارش صنعت ماشین،

 این روزها خبر افتتاح شوروم ام جی توسط فردا موتورز در یکی از گران ترین مناطق تهران بدیل به یکی از جنجالی ترین اخبار حوزه خودرو در کشور شده است. علاوه بر این، محصولاتی که در این شوروم برای نمایش و البته عرضه به بازار انتخاب شده اند، هر کدام به نوبه خود دارای جذابیت و ویژگی های خاصی هستند. از جمله خودروهای موجود در شوروم فردا موتورز، ام جی4 است که در ادامه به آن پرداخته ایم. 

بیشتر بخوانید:

نگاهی به ام جی4 تمام الکتریکی محصول وارداتی فردا موتورز +تصاویر

یکی از بهترین خودروهای الکتریکی در سگمنت خود؟

استایل اسپرت، فضای داخلی جادار و کارایی بالای ام جی4 به این معنی است که این خودرو می تواند یکی از بهترین خودروهای الکتریکی سگمنت خود در سراسر جهان باشد! این خودروی الکتریکی کوچک رقبای متفاوتی را از برندهای کیا، نیسان و فولکس واگن در پیش رو دارد و ثابت کرده هنگامی که صحبت کاربرد، عملکرد و ارزش پولی به میان می آید، ام جی4 می تواند به همه آن ها چیره شود. در سراسر جهان خودروهای برقی به گران بودن مشهور هستند اما ام جی4 ثابت کرده که چنین چیزی نیست و می توانید در ازای مبلغ کمتری نسبت به سایر رقبا، خودروی بهتری سوار شوید. ارزشمندی ام جی4 در ازای پول پرداختی سبب شده تا در سال 2023 میلادی بتواند آمار فروش 21 هزار و 715 دستگاهی را در بازار انگستان کسب کند و بعد از تسلا مدل Y با آمار فروش 35 هزار و 899 دستگاه در جایگاه دوم قرار گیرد. باید به این مورد هم اشاره کرد که ام جی4 بر اساس پلتفرم مدولار ام جی یعنی پلتفرم MSP توسعه یافته و از این حیث با سایبرستر اشتراک دارد. علاوه بر مزایایی که قبلا گفته شد، ام جی4 کیفیت رانندگی خوبی را ارائه می دهد. نسخه ای که هم اکنون در شوروم ام جی به نمایش گذاشته شده، مجهز به الکتروموتوری با توان تولیدی 202 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور است و این الکتروموتور نیروی خود را از پک باتری 64 کیووات ساعتی تامین می کند. ام جی4 با یک بار شارژ امکان پیمایش 435 کیومتر مسافت را دارد. از دیگر شاخصه های ام جی4 برقی این است که می تواند ظرف مدت 7.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. 

نگاهی به ام جی4 تمام الکتریکی محصول وارداتی فردا موتورز +تصاویر

تجهیزات ایمنی و رفاهی

از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی ام جی4 برقی می توان به مواردی مثل شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم نوربالای خودکار، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، رادار هشدار برخورد از عقب، رادار هشدار خروج از خطوط، رادار هشدار نقطه کور، نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی، کلاستر هفت اینچی، شش بلندگو، شارژر وایرلس، سیستم ورود و خروج بدون کلید، گرمکن فرمان، گرمکن صندلی های جلو و جلوپنجره آیرودینامیک فعال اشاره کرد.

تمام حقوق مادی و معنوی مطالب سایت نزد صنعت ماشین محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری از مطالب بر اساس قوانین انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد. 

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje