Wp Header Logo 14.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در طرح فروش نقد و اقساط خودرو برقی EJ۷ که تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ معتبر است، این خودرو با قیمت یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار دارد.

خریداران خودرو J۷ برقی بصورت نقدی، از ۲۵ میلیون تومان تخفیف بهره مند می شود.

بیشتر بخوانید: Ø¨Ø§ خودروهای برقی ایرانی آشنا شوید

متقاضیان خرید اقساطی می‌توانند با پیش پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان و یا پیش پرداخت ۳ مرحله ای(۴۰۰ میلیون تومان + ۲ مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان) و انتخاب پرداخت ۱۲ یا ۲۴ ماهه مابقی قیمت خودرو نسبت به خرید خودرو برقی EJ۷ اقدام کنند.

روش ثبت نام این خورو برقی بصورت اینترنتی و در آدرس http://customer.kermanmotor.ir انجام می شود.

زمان تحویل خودرو جی۷ برقی به خریداران، ۶۰ روز کاری و رنگ محصول مشکل متالیک اعلام شده است.

همچنین همراه با خودرو یک کارت شارژ با موجودی ۵ میلیون تومان معادل ۳۰ هزار کیلومتر پیمایش رایگان در نظر گرفته شده است.

اقساط بصورت هر سه ماه یگ بار محاسبه خواهد شد و تاریخ اولین چک ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۳ است.

بیشتر ببینید: تصاویر رسمی خودرو جی ۷ برقی منتشر شد

جدول فروش جی7 برقی

مشخصات فنی خودرو EJ۷

 Ú©ÛŒ ام سی EJÛ· یا همان جک جی Û· برقی، محصول سال Û²Û°Û±Û¹ شرکت جک (JAC) چین است که در بازار این کشور با نام سهول EÛµÛ°A نیز شناخته می‌شود. این خودرو در واقع نسخه برقی سهول AÛµ (نسخه قبل از فیس‌لیفت جک JÛ· بنزینی) است که توسط کرمان موتور به بازار ایران عرضه شده و علاوه بر مصارف تاکسیرانی، برای استفاده شخصی نیز در میان گزینه‌های ماشین های برقی در ایران قرار خواهد داشت.

خودروی EJ۷ برقی مجهز به یک موتور الکتریکی سنکرون مغناطیس دائم با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر است که نیروی لازم برای حرکت این سدان برقی را تامین می‌کند. انرژی مورد نیاز این موتور از طریق یک باتری LFP قابل شارژ با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت تامین می‌شود. این باتری به EJ۷ اجازه می‌دهد تا با یک بار شارژ کامل، مسافتی در حدود ۴۰۲ کیلومتر را طی کند.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir