5 ChatGPT درخواست می کند تا یک ایده تجاری را تأیید کند
getty بسیاری از کارآفرینان هر روز ایده هایی برای کسب و کارهای جدید دارند. به نظر می رسد که افراد رویایی هرگز نمی توانند از فکر کردن به راه حل های مبتکرانه، اختراعات و محصولات یا خدمات جدید برای کسب و کار فعلی خود دست بکشند.
شاید آشنا به نظر برسد و ایده پردازی یکی از نقاط قوت شما باشد. اما می تواند یک نقطه ضعف نیز باشد. در نظر گرفتن هر گزینه ای باعث می شود که دچار سندروم شی براق شوید و به هیچ چیز دست یابید. زمان شما بر روی زمین محدود است، و علامت گذاری در یک راه بزرگ مستلزم تصمیم گیری درست در مورد آنچه که دنبال خواهید کرد. پس از کجا می دانید؟
ChatGPT را آموزش دهید تا هر ایده را بررسی کند، بنابراین می‌توانید آن ایده‌های باورنکردنی را که باید انجام دهید، از آن‌هایی که باید به خوبی رها شوند، مرتب کنید. از این 5 فرمان برای انجام این کار کمک بگیرید.
از ChatGPT برای اعتبار بخشیدن به ایده کسب و کار خود استفاده کنید. مزیت ناعادلانه خود را مشخص کنید. چرا شما به طور خاص در بهترین موقعیت برای شروع این سرمایه گذاری خاص هستید؟ در حالت ایده آل شما به مفهومی برخورد می کنید که با تلاقی منحصر به فرد مهارت ها، شبکه ها و علایق شما ضرب می شود. هنگامی که شما آن را دریافت کنید، هیچ کس نمی تواند با شما رقابت کند. اگر دلیل روشنی برای شروع یک کسب و کار وجود ندارد، شاید این ایده برای شما نباشد.
از ChatGPT برای ارزیابی هم افزایی با این درخواست بخواهید. مستقیماً کپی و جای‌گذاری کنید و شکاف‌ها را تکمیل کنید: «من به راه‌اندازی کسب‌وکاری فکر می‌کنم که [کار این کسب‌وکار را توصیف کند] و می‌خواهم نقاط قوت منحصربه‌فرد خود را در موفقیت آن درک کنم. من در [تجربه خود را شرح دهید] تجربه و در [تخصص خود را شرح دهید] تخصص دارم. من به افرادی که [شبکه شما را توصیف می کنند] دسترسی دارم. آیا می‌توانید دلایلی را برای من بیان کنید که چرا این موفقیت بر اساس موقعیت خاص من انجام خواهد شد و نخواهد بود؟»
اطلاعات بیشتر از ForMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سپتامبر 2023 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز با بهره 5 درصدی سپتامبر 2023 توسط کسیدی هورتون مشارکت‌کننده درک مشتری کامل خود تلاش برای فروش به همه شما را به جایی نمی‌رساند. با این حال، فروش به یک فرد بسیار خاص، طنین‌اندازی با دنیای او و تبدیل کردن او به یک طرفدار خنده‌دار، همان چیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما ابتدا باید آنها را تعریف کنید، مطمئن شوید که ایده شما واقعاً مشکلات آنها را حل می کند و دریابید که آنها در حال حاضر چه اقدامی انجام می دهند. مشتری کامل خود را شفاف کنید تا اعتبار ایده خود را باز کنید و یک برنامه واضح برای دستیابی به آنها ببینید. اکنون ChatGPT درباره کسب و کار شما می‌داند، آن را برای اطلاعات بینش مشتری درخواست کنید.
این دستور این است: «اکنون می‌دانید که می‌خواهم چه کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنم، می‌توانید پیشنهاد کنید که چه کسی می‌تواند یک مشتری ایده‌آل برای این کسب‌وکار باشد؟ آیا می توانید مشخصات جمعیتی آنها را توضیح دهید و توضیح دهید که چه مشکلاتی ممکن است داشته باشند که کسب و کار من ممکن است حل کند. لطفاً این مشکلات را به ترتیب رتبه بندی کنید و از مهمترین چیز برای آنها شروع کنید. بعد، به من بگویید که آنها در حال حاضر از چه محصولات یا خدماتی برای حل این مشکلات استفاده می کنند.”
تقاضا برای ایده خود را ارزیابی کنید بنابراین شما ایده و احساس خود را دارید که می توانید آن را به موفقیت برسانید. نمایه مشتری شما مشخص شده است و شما مطمئن هستید که آنها مشکلاتی دارند که ایده شما بهتر از آنچه قبلا وجود دارد حل می کند. در مرحله بعد باید بررسی کنید که مشتری ایده آل شما وجود دارد یا خیر و ایده خود را به گونه ای طرح ریزی کنید که طنین انداز شود. مطمئن شوید که دلایل قانع‌کننده‌ای وجود دارد که چرا آن شخص می‌خواهد آن محصول را بخرد. اطمینان حاصل کنید که تقاضای کافی در کل بازار وجود دارد، مطمئن شوید که پس از کسب سودهای بزرگ، به یک صنعت رو به زوال نمی‌پیوندید.
در اینجا اعلان برای ادامه گفتگو است. “آیا می توانید 3 دلیل اصلی را به من بگویید که چرا کسی می خواهد محصول من را بخرد؟ سپس، تخمین بزنید که چه تعداد نفر در [محل، در صورت وجود] می‌توانند در بین مخاطبان هدف من باشند، و به من بگویید اندازه این بازار و رشد احتمالی آن در پنج سال آینده چیست. لطفاً هر بازار مجاوری را که می‌توانم کاوش کنم نیز بنویسید.»
بازخورد جمع آوری کنید تا کنون همه چیز تئوری بوده است، اکنون جایی است که شما کمی تمرین کنید. این ارزش های پیشنهادی را به مشتری ایده آل خود ببرید و ببینید آیا آنها را دوست دارند یا خیر. نگرانی های آنها را بشنوید، درک کنید که چه چیزی آنها را هیجان زده می کند و از آنجا پیشنهاد خود را اصلاح کنید. از اینتل استفاده کنید تا تصمیم بگیرید که آیا این کوهی است که می خواهید از آن بالا بروید و این مسیر چقدر سودآور است. فراتر از دوستان و خانواده بروید تا کسانی را بیابید که با مشخصات مشتری ایده آل شما مطابقت دارند و نظر صادقانه خود را بیان می کنند.
از ChatGPT بخواهید که شما را در این مسیر قرار دهد. یک نظرسنجی برای مخاطبان بالقوه من ایجاد کنید. با ارائه توضیحاتی در مورد کسب و کار من و اینکه برای چه کسی است، شروع کنید تا صحنه را تنظیم کنید. برای سوال اول، سه گزاره ارزش قانع کننده ایجاد کنید که به این موضوع می پردازد که چگونه کسب و کار من مشکلی را برای آنها حل می کند، و بپرسید کدام ارزش پیشنهادی بیشتر طنین انداز می شود. در مرحله بعد، بپرسید که چقدر احتمال دارد خرید کنند، و سپس بپرسید که این مفهوم جدید برای برنده شدن در تجارت آنها چه کاری باید انجام دهد. در نهایت، گزینه‌هایی در مورد نحوه جمع‌آوری این بازخورد از مخاطبانم به من بدهید.»
برنامه آزمایشی خود را بسازید پاسخ‌های نظرسنجی به شما ایده می‌دهد که افراد ممکن است چه چیزی بخواهند و چقدر احتمال خرید آن‌ها وجود دارد، اما داشتن چیزی که واقعاً می‌توانند آن را آزمایش کنند گام بعدی برای تأیید ایده کسب‌وکار شما است. در حالت ایده آل، این کار را بدون متحمل شدن هزینه یا دردسر زیاد انجام می دهید. نظر ChatGPT را در مورد آنچه که می تواند باشد، بر اساس آنچه تاکنون می داند، دریافت کنید.
“چگونه می توانم یک حداقل محصول قابل دوام (MVP) یا نمونه اولیه ایجاد کنم تا ایده کسب و کار خود را با کاربران واقعی آزمایش کنم و بینش آنها را جمع آوری کنم؟ شامل اطلاعاتی مانند هزینه این کار و اقداماتی که برای تحقق آن باید انجام دهید. معیارهایی را که باید به آن توجه کنم تا بدانم آیا ایده‌ام ارزش دنبال کردن دارد یا خیر را درج کنید.
ایده کسب‌وکار خود را با اعلان‌های ChatGPT تأیید کنید اگر در پایان این فرآیند، مجموعه‌ای از مشتریان بالقوه علاقه‌مند با مشکلات واضحی دارید که کسب‌وکار شما می‌تواند حل کند، و مطمئن باشید که در حال ورود به بازاری رو به رشد با مهارت‌های مناسب هستید، ممکن است بر یک برنده اعتبار ایده خود را با ایجاد یک صفحه فرود قانع کننده (که ChatGPT می تواند به آن کمک کند) و دیدن اینکه چه کسی می چسبد ادامه دهید. تشنه حقیقت باشید: آیا مردم چیزی را که شما می فروشید می خواهند؟ از سوگیری تایید اجتناب کنید، از گذراندن بیش از حد طولانی با افراد بدبین یا بله برون خودداری کنید. اطلاعات بیشتری را از مشتریان بالقوه خود جمع آوری کنید تا قبل از اینکه خیلی وارد شوید، به طور کامل اعتبار سنجی کنید.
مزیت منحصر به فرد خود را دریابید، مشتری کامل خود را درک کنید و تقاضا برای ایده خود را ارزیابی کنید، سپس بازخورد جمع آوری کنید و برنامه خود را برای آزمایش بیشتر تنظیم کنید. برای هر ایده عالی تکرار کنید تا زمانی که ایده ای را پیدا کنید که دنیا را تغییر می دهد.
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jodie CookFollowingFounder Coachvox AI – یک نسخه هوش مصنوعی از خود بسازید. Forbes 30 under 30 class of 2017. کارآفرین پس از خروج و نویسنده Ten Year Career. پاورلیفتر رقابتی و عشایر دیجیتال.”>

خمات سئو سایت

توسط viraje