Wp Header Logo 80.png

بارونی بلند یکی از لباس هایی است که همه کاره شناخته می شود. با یک بارونی بلند علاوه بر داشتن استایل شیک، از برف و باران در امان می مانید. انواع بارونی بلند در تمام فصول سرد کاربرد دارند، پارچه شان بسیار سبک است و استایل شما را کلاسیک تر نشان می دهند. در ادامه این مطلب جایگاه بارونی های بلند را در استایل های متنوع مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین بیان می کنیم که چگونه آن ها را در استایل های غیر رسمی و روزانه، کلاسیک و جذاب، استایل مخصوص روز های سرد زمستان و سر تا پا مشکی بگنجانید.

استایل غیر رسمی و روزمره

بارونی بلند

اگر هدفتان از پوشیدن یک بارونی بلند ، گشت و گذار در خیابان ها است، می توانید یک استایل غیر رسمی و در عین حال شیک را ایجاد کنید. یک بارونی اسپرت بلند سبک همراه با یک ست ورزشی مناسب می تواند ایده جالبی باشد. اگر ست ورزشی مناسبی ندارید، می توانید یک بولیز و شلوار مجزا اما همرنگ یا هماهنگ را با یکدیگر ست کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های مشکی، طوسی و خاکستری است؛ زیرا این رنگ ها با هم و با رنگ های دیگر آسان تر ست می شوند و امکان ندارد ظاهری نامناسب برایتان رقم بزنند. سعی کنید دکمه ها را باز نگه دارید تا ست ورزشی تان به خوبی دیده شود.

توجه داشته باشید که برای این استایل باید رنگ ست ورزشی و کفش های تان در ترکیب رنگی یکسان قرار بگیرد؛ اما رنگ بارونی بلندتان باید متفاوت باشد. برای مثال می توانید یک ست طوسی را بر تن کنید و از یک کتانی با طیف رنگی مشکی، طوسی و سفید استفاده کنید. برای انتخاب رنگ مناسب بارونی بلندتان نیز می توانید رنگ های محبوب این روز ها، یعنی رنگ های نود را در نظر بگیرید.

استایل کلاسیک و جذاب

بارونی بلند

چه استایلی جذاب تر از یک استایل کلاسیک با یک بارونی بلند در روز های سرد زمستان است؟ اگر می خواهید استایلی کلاسیک داشته باشید و در عین حال بیش از حد رسمی به نظر نرسید، پیشنهاد اول ما به شما استفاده از یک تیشرت ساده و شلوار جین است. برای شروع می توانید یک تیشرت با رنگی خنثی انتخاب کنید. دقت داشته باشید که رنگ انتخابی شما نباید بیش از حد جیغ به نظر برسد یا طرح دار باشد. برای مثال یک تیشرت سفید، ساده و کوتاه می تواند با هر نوع شلواری ست شود. برای پایین تنه نیز انتخاب یک شلوار جین جذب با رنگی نه چندان روشن و نه چندان تیره گزینه مناسبی است. برای کفش دو گزینه پیش روی تان قرار می گیرد. اگر می خواهید کمتر کلاسیک و رسمی به نظر برسید، می توانید مجددا از یک کتانی ورزشی با رنگی روشن استفاده کنید تا با تیشرت سفیدتان هماهنگ باشد. انتخاب دوم یک چکمه پاییزه و یا زمستانه است. ترجیحا سعی کنید که رنگ چکمه با رنگ بارونی تان یکسان باشد تا تضادی ایجاد نشود.

همیشه به یاد داشته باشید که انتخاب لباس های ساده و پوشیدن آن ها، موقعیتی عالی برای استفاده از زیورآلات های جذاب فراهم می کنند. سعی کنید از دستبند ها و انگشتر های جذاب در استایلتان بهره ببرید و به این صورت آن را تکمیل کنید.

 استایل مخصوص روز های سرد زمستان

استایل کلاسیک و جذاب

با سرد تر شدن هوا، ایجاد یک استایل شیک با بارونی بلند و سبک وزن دشوار تر می شود. برای داشتن یک استایل غیر رسمی و در عین حال مناسب زمستان، می توانید به سراغ لباس های جذب ورزشی بروید. در ابتدا یک تیشرت جذب ورزشی با رنگ های روشن بر تن کنید. سپس یک گرمکن و یا یک سویشرت را روی آن بپوشید تا در برابر سرما در امان بمانید و هر گاه که هوا کمی گرم تر شد، آن را در بیاورید. پیشنهاد ما استفاده از تیشرت و سویشرت خاکستری رنگ است؛ زیرا آن ها به سادگی با رنگ های برنز و نود ست می شوند و بهترین گزینه برای استفاده در کنار بارونی بلند محسوب می شوند. اگر یک ست گرمکن در اختیار دارید یا سویشرت شما شلوار مخصوص به خود را دارد، بهترین کار پوشیدن ست کامل آن به همراه بارونی بلند است.

فراموش نکنید که در ترکیب رنگی های ساده، زیورآلات ها بسیار جذاب به نظر می رسند. می توانید با این استایل از یک عینک آفتابی قهوه ای رنگ استفاده کنید و یک کیف کوچک و ساده در دست بگیرید. برای بهتر به نظر رسیدن، از گوشواره ها و گردنبند های نقره استفاده کنید تا در میان لباس های تان بدرخشند و ترکیبی شگفت انگیز ایجاد کنند. همچنین اگر طرفدار ساعت هستید، می توانید به راحتی ساعت های وینتیج را با این استایل ست کنید. برای مثال می توانید ساعتی از برند کارتیه را با یک دستبند نقره نازک همراه کنید.

استایل سر تا پا مشکی

استایل سر تا پا مشکی

اگر همچنان در نحوه استایل کردن بارونی بلند خود مردد اید، ما استایل سر تا پا مشکی را به تقلید از فرانسوی ها به شما پیشنهاد می دهیم. البته تمام قسمت های آن برخلاف اسمی که دارد، مشکی نیستند. برای مثال استایلی را در نظر بگیرید که از سویشرت یا شلوار جین مشکی تشکیل شده است. در این حالت بهتر است کتانی های خود را با رنگ های روشن انتخاب کنید تا به خوبی این استایل را کامل کنند.

جمع بندی

چندان تفاوتی ندارد که می خواهید استایلی کلاسیک داشته باشید یا استایلی ساده و غیر رسمی؛ در هر صورت بارونی بلند مانند یک ابزار همه کاره عمل می کند و با استایل های مختلف ست می شود. بسیاری از افراد این طور تصور می کنند که بارونی بلند مخصوص استایل های رسمی و کلاسیک است؛ در حالی که می توان به زیبایی آن را در استایل های غیر رسمی نیز گنجاند و با ست های ورزشی همراهش کرد. در این نوشته کوشیدیم استایل هایی را بررسی کنیم که بارونی بلند به بهترین شکل آن ها را تکمیل می کند. استایل هایی که عبارت اند کلاسیک، غیر رسمی و روزمره، استایل مخصوص روز های سرد زمستان و سر تا پا مشکی.

تهیه شده در واحد تولید محتوای سایت پولک

source

viraje

توسط viraje