کریستوفر یوست که به عنوان نویسنده فیلم ابرقهرمانی Thor: Ragnarok شناخته می‌شود، وظیفه ساخت انیمیشن سریالی Hawk را بر عهده گرفته است.

وب ناول Hawk (شاهین) اثر مایک بوث پس از مدت‌ها کس و قوس بالاخره به لطف نویسنده آثاری نظیر Thor: Ragnarok (ثور: رگناروک) و The Mandalorian (مندلورین) یعنی کریستوفر یوست و با همکاری استودیو Wattpad Webtoon به عنوان انیمیشنی سریالی در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت. اثری که به رکورد ۱ میلیون خواننده دست پیدا کرده و از طرفدارانی در سراسر جهان بهره می‌برد که سال‌ها برای تماشای اقتباسی از آن انتظار کشیده‌اند.

این رمان روایت‌گر ماجراجویی یک جایزه بگیر فضایی به نام کاس بالرا می‌باشد. زمانی که کهشکان با تهدیدی بسیار گسترده و خطرناک مواجه می‌شود، او مجبور می‌شود تا از هوش و ذکاوت خود بهره گرفته تا در فاجعه رخ داده بتواند زنده مانده و چه بسا برای نجات آن با موجودات دیگر به همکاری بپردازد.

رئیس شاخه سرگرمی استودیو Wattpad Webtoon در اعلامیه‌ای از دنیای خلق شده توسط مایک بوث تمجید نموده و نسبت به همکاری با کریستوفر یوست برای تولید اقتباس سریالی ابراز خوشحالی کرده است. نویسنده‌ای که خود شخصاً علاقه بسیار زیادی به دنیای خلق شده توسط مایک بوث داشته و به نظر می‌رسد که کسی بهتر از او را نمی‌توان پیدا کرد که تولید این اقتباس را بر عهده داشته باشد.

منبع: کامیک‌بوک

source

توسط