Spider-Man 2 در زمان عرضه حالت نیو گیم پلاس ندارد

استودیو Insomniac Games به تازگی اعلام کرده که Spider-Man 2 پس از انتشار، حالت New Game Plus را دریافت خواهد کرد.

به گفته جیمز استیونسون، مدیر انجمن و بازاریابی اینسامنیاک، انتظار می‌رود که در یک به‌روزرسانی پس از عرضه، نیو گیم پلاس در کنار ویژگی تجربه مجدد ماموریت‌ها، به بازی اضافه شود.

او در پاسخ به سوالی در توییتر گفت:

ما در حال کار روی به‌روزرسانی برای این ویژگی‌ها هستیم، اما در روز اول عرضه موجود نخواهند بود. قبل از پایان سال میلادی در دسترس قرار می‌گیرند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی God of War Ragnarokآخرالزمان به سبک سانتامونیکا
بررسی بازی God of War Ragnarok

بازی Spider-Man 2 فردا به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. اینسامنیاک به بازیکنانی که نسخه فیزیکی را خریداری کرده‌اند، توصیه کرده که آپدیت روز عرضه را دانلود کنند.

در حالی که نسخه مبتنی بر دیسک بدون نیاز به پچ یا آنلاین قابل بازی کردن خواهد بود، استودیو گفت که این پچ شامل «اصلاحات قابل توجهی» خواهد بود.

Spider-Man 2 در زمان عرضه حالت نیو گیم پلاس ندارد - ویجیاتو

در پیام ارسالی مشخص شد که بازیکنان نسخه دیجیتال، ورژنی از بازی را دانلود می‌کنند که به‌ طور خودکار شامل این به‌روزرسانی جدید 1.001.002 است. با چند ویژگی دسترسی‌پذیری بیشتر و برخی بهبودهایی که در بخش‌های ابتدایی بازی انجام شده، دانلود نکردن این به‌روزرسانی اختیاری، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

نقدهای Spider-Man 2 روز دوشنبه منتشر شد و منتقدان همگی این عنوان را تحسین کردند و آن را به یکی از بهترین بازی‌های Insomniac تا به امروز تبدیل کردند. طبق گزارش‌ها، این بازی با کنسول جدید PS5 Slim در ماه آینده در ایالات متحده عرضه می‌شود.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با ونوم – دشمن دیروز مرد عنکبوتی، آنتی‌هیروی امروزموجود بیگانه‌ی چسبناک
آشنایی با ونوم – دشمن دیروز مرد عنکبوتی، آنتی‌هیروی امروز


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

بازی The Outlast Trials آپدیت جدیدی دریافت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط