Wp Header Logo 131.png


منتشر شده در 30 مهر 1402 ساعت 21:05


نویسنده
حسین دلاور

بخشنامه فروش خودروهای وارداتی سایپا و پارس خودرو اصلاح می شود

با انتشار بخشنامه فروش خودروهای وارداتی سایپا شامل چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5، شاهد تناقضی با قوانین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی بودیم.

به گزارش آخرین خودرو، با پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد که اشتباهی در صدور بخشنامه فروش خودروهای وارداتی سایپا و پارس خودرو رخ داده است. در گفت و گوی خبرنگار آخرین خودرو با مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، اعلام شد که سایپا و پارس خودرو بخشنامه های خود را اصلاح خواهند کرد.

با توجه به بخشنامه های منتشر شده سایپا و پارس خودرو کل مبلغ علی الحساب را برای واریز وجه به مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اعلام کرده اند. اما بر اساس تبصره ۴ این سامانه، باید حداکثر ۵۰ درصد مبلغ علی الحساب را در هنگام تکمیل ثبت نام از مشتریان دریافت کنند.

ضیغمی در این باره اعلام کرد: «اشتباهی در صدور بخشنامه سایپا و پارس خودرو رخ داده است و در حال حاضر این بخشنامه های فروش در دست اصلاح هستند». رئیس سازمان توسعه تجارت در ادامه افزود: «تمام شرکت های واردکننده قواعد سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی را پیاده سازی می کنند و امکان عملکردی خلاف بر قوانین ندارند».

مهدی ضیغمی در پایان گفت: «بخشنامه های مربوط به CS55 پلاس و DL5 اصلاح می شود و مشتریان در زمان ثبت نام و واریز وجه، بر اساس تبصره ۴ واریز وجه را انجام خواهند داد».

source

viraje

توسط viraje