Wp Header Logo 449.png

موبیلیتی شو امسال توکیو نیز همچون دوره های گذشته موتورشو توکیو، پُر بود از ایده های آینده‌نگرانه بزرگترین شرکت های ژاپنی و این مورد، فقط مربوط به خودروسازان نبود؛ موتورسیکلت سازان بزرگ ژاپنی نیز کانسپت های جالبی از آنچه که فکر می‌کنند سمت آینده صنعت موتورسیکلت است را در توکیو موبیلیتی شو ۲۰۲۳ به نمایش عموم گذاشتند. کاوازاکی اما رویکردی کاملا متفاوت از رقبای سنتی خود، پیش گرفت و به جای نگاه به آینده، لایناپ ۲۰۲۴ موتورسیکلت های خود را با نسخه ۴۰ سالگی نینجا که نگاه به گذشته دارد، به‌روز کرد.

2024 Kawasaki Ninja ZX-10R ABS 40th Anniversary

خانواده موتورسیکلت های نینجا با نسخه 2024 Ninja 40th Anniversary، لباسی به تن کرده‌اند که بطور مشخص، الهام‌شده از موتورسیکلت مسابقه‌ای دهه ۱۹۹۰ کاوازاکی نینجا ZX-7 است، یعنی ترکیب برنده رنگ‌های سبز لیمویی، سفید صدفی براق و آبی که به گونه ای روی تن نینجا های ۲۰۲۴ کاوازاکی نشسته‌اند تا به‌خوبی ماهیت هر مدل را به نمایش بگذارند.

نسخه ۴۰ سالگی نینجا برپایه مدل‌های نینجا ZX-4RR ABS، نینجا ZX-6R ABS، نینجا ZX-10R ABS و نینجا ZX-14R ABS ارائه شده و در کنار طرح رنگ احساسی و جذاب برگرفته از نینجای مسابقه‌ای دهه ۱۹۹۰، کاوازاکی لوگو هایی که بصورت گرافیکی روی تنه هر مدل کار کرده را نیز با الهام از نمونه های گذشته هر مدل، طراحی کرده.

2024 Kawasaki Ninja ZX-6R ABS 40th Anniversary
کاوازاکی برای ۴۰ سالگی نینجا در سال ۲۰۲۴، این خانواده از موتورسیکلت های خود را با رنگی که یادآور یک نینجای مسابقه‌ای دهه ۱۹۹۰ است، عرضه کرد.

قیمت‌گذاری مدل‌های ذکر شده، بسته به بازار هدف، متفاوت است اما در آمریکا، سفارش نسخه ۴۰ سالگی نینجا بین ۲۵۰ تا ۶۵۰ دلار به قیمت تمام‌شده در مقایسه با نمونه عادی هر مدل، اضافه می‌کند. برای مثال، قیمت Ninja ZX-4RR که در حالت عادی، قیمت ۹۸۹۹ دلاری دارد، با انتخاب نسخه ۴۰ سالگی به ۱۰۲۹۹ دلار می‌رسد. همین نسخه در Ninja ZX-6R ABS، قیمت ۱۲.۶۴۹ دلاری دارد که ۲۵۰ دلار بیشتر از قیمت نمونه عادی این نینجای کاوازاکی است. نسخه ۴۰ سالگی نینجا برای Ninja ZX-10R ABS نیز ۱۹۱۴۹ دلار است؛ عددی که برای Ninja ZX-14R 40th Anniversary مدل ۲۰۲۴ به ۱۷۲۴۹ دلار می‌رسد.

این سری جدید نینجا های خاص کاوازاکی به زودی در بازارهای هدف این موتورسیکلت ساز بزرگ ژاپنی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید گالری تصاویر و عکس های موتورسیکلت های خاص کاوازاکی به مناسبت چهل سالگی نینجا را ببینید.

2024 Kawasaki Ninja ZX-4RR 40th Anniversary

2024 Kawasaki Ninja ZX-6R ABS 40th Anniversary

2024 Kawasaki Ninja ZX-10R ABS 40th Anniversary

2024 Kawasaki Ninja ZX-14R ABS 40th Anniversary

انتهای پیام

source

viraje

توسط viraje