شایعه: Resident Evil 9 بیشترین بودجه تاریخ فرنچایز را خواهد داشت

به گفته یکی از منابع قابل اعتماد، بازی Resident Evil 9 که ظاهراً از سال ۲۰۱۸ در حال توسعه بوده است، بیشترین بودجه در تاریخ این فرنچایز را خواهد داشت.

طبق گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا Resident Evil 9 تغییراتی که از زمان انتشار Res‌ident E‌vil 7 در سال ۲۰۱۷ اعمال شده بود را تکمیل می‌کند که باعث تحول فرمول کاملا تثبیت‌شده فرنچایز رزیدنت ایول شده بودند.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین سلاح‌های Resident Evil 4 Remakeزامبی نبینم!
معرفی بهترین سلاح‌های Resident Evil 4 Remake

Dusk Golem که منبع اصلی این اخبار است، در پیام‌های دیسکورد خود اشاره می‌کند که Resident Evil ‌9 همچنین بزرگ‌ترین بازی در تاریخ فرنچایز خواهد بود و به‌همین دلیل با بودجه زیادی ساخته می‌شود.البته هرچند این عنوان از سال ۲۰۱۸ در حال توسعه است، اما ظاهرا تا سال ۲۰۲۵ منتشر نخواهد شد، بنابراین هنوز زمان زیادی تا عرضه آن باقی مانده است.

شایعه: Resident Evil 9 بیشترین بودجه تاریخ فرنچایز را خواهد داشت - ویجیاتو

علاوه بر این، Dusk Golem اعلام کرده که این بازی دنباله مستقیم Resident Evil Village (8) نخواهد بود و با یک بازی کاملا جدید روبرو خواهیم بود و نسل جدیدی از بازی‌های رزیدنت ایول را به وجود می‌آورد.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که داستان Resident Evil 9 در یک شهر متروکه غربی رخ می‌دهد و مانند Village، موجودات افسانه‌ای در آن حضور دارند.


مطلب پیشنهادی:چگونه در ریمیک رزیدنت اویل ۴ سریع پول به دست آوریم؟روشی ساده و کارآمد
چگونه در ریمیک رزیدنت اویل ۴ سریع پول به دست آوریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت بزرگ آلن ویک 2 و حاشیه جدید پلی استیشن

شایعه: Resident Evil 9 بیشترین بودجه تاریخ فرنچایز را خواهد داشت - ویجیاتو

source

توسط