ماموریت‌های فرعی، مدت زمان بازی ار افزایش خواهد داد

مدت زمان به اتمام رساندن بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl حدود ۴۰ ساعت خواهد بود

استودیوی بازی‌سازی جی‌اس‌سی گیمز (GSC Game World) می‌گوید که بازی تیراندازی جهان باز S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl دارای چهار پایان مختلف خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Starfieldجایی میان ستاره‌ها
بررسی بازی Starfield

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl مدت زیادی است که در راه انتشار قرار دارد و وعده‌هایی که استودیوی بازی‌سازی جی‌اس‌سی گیمز داده است تنها باعث شده که انتظار برای این محصول تیرانداز جهان باز بسیار طاقت فرساتر شود. در میان این وعده‌های بلند، یکی از تجربه‌های بزرگ و گسترده جهان بازی است، اما دقیقاً می‌توانیم چه انتظار داشته باشیم که بازی چقدر طول بکشد؟

S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chornobyl

استودیوی بازی‌سازی جی‌اس‌سی گیمز در یک مصاحبه اخیر با رسانه چینی Gamersky به موضوع مدت زمان داستانی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl پرداخت و تایید کرد که داستان اصلی آن تقریباً ۴۰ ساعت خواهد بود. پیش از این، توسعه‌دهنده گفته بود که بسته به سبک تجربه بازیکن‌ها و اختیار آن‌ها در خصوص انجام مراحل فرعی، آن‌ها می‌توانند «صدها» ساعت را به بازی اختصاص دهند.

در همین حال، جی‌اس‌سی گیمز با صحبت در مورد شیوه‌های روایی بازی خود فاش کرد که S.T.A.L.K.E.R. 2 چهار پایان متفاوت خواهد داشت. علاوه بر این، ماموریت‌های جانبی نیز پایان‌های متعددی خواهند داشت؛ در حالی که برخی از آنها به نوعی بر داستان اصلی تأثیرگذار خواهند بود.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl قرار است در سه ماهه اول ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر شود. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:کامپیوتر اسمبل کنیم یا کیس آماده بخریم؟
کامپیوتر اسمبل کنیم یا کیس آماده بخریم؟


پی‌ سی گیمرهای ایرانی در حال انقراضند؟

حیات وحش و حیوانات به بازی GTA Online اضافه می‌شوند - ویجیاتو

source

توسط