Wp Header Logo 515.png


منتشر شده در 20 دی 1402 ساعت 14:22


هوندا با معین خودرو ایرانیان به ایران می آید

شرکت معین خودرو ایرانیان برنامه دارد تا در کنار عرضه تویوتا کرولا ، محصولات ژاپنی دیگری را به سبد عرضه خود اضافه کند. در گام نخست قرار است تا کراس اوور بنزینی و برقی هوندا به جمع خودروهای وارداتی معین خودرو ایرانیان اضافه شوند.

به گزارش آخرین خودرو، در حال حاضر شرکت معین خودرو ایرانیان توانسته است تا در چند مرحله عرضه تویوتا کرولا در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، رکورد واردات محصولات غیر چینی را به نام خود ثبت کند. حال این شرکت خصوصی برنامه دارد تا هوندا وزل (Vezel) را در دو تیپ بنزینی و برقی به بازار ایران بیاورد. با توجه به اطلاعات رسیده، نمونه اولیه این خودروها به ایران آمده تا فرایند اخذ مجوزهای رسمی برای این کراس اوورهای ژاپنی طی شود.

معین خودرو ایرانیان برنامه دارد تا آخرین نسل از این کراس اوور ژاپنی را به بازار ایران بیاورد. این خودرو یک کراس اوور متوسط و ۵ نفره به حساب می آید که فروش خوبی را برای هوندا داشته است. گفته می شود که تیپ بنزینی و تمام برقی این خودرو به گمرکات ایران رسیده است و بزودی معین خودرو ایرانیان معرفی این محصول را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی انجام می دهد. این خودروی هوندا با نام های وزل، HR-V، XR-V و… در بازارهای مختلف به فروش می رسد.

در شرایط فعلی معین خودرو ایرانیان توانسته است تا عرضه تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربو و کرولا ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی را انجام دهد. حال با اضافه شدن هوندا وزل بنزینی و وزل برقی سبد محصولات این شرکت خصوصی کامل تر شده است و باید منتظر باشیم تا بازار خودروی ایران با محصولات وارداتی و ژاپنی بیشتری همراه شود.

source

viraje

توسط viraje