Images 1706513532 65b7547c3501a

در چند سال اخیر سفر با تورهای گردشگری جایگاه خود را در میان مسافران پیدا کرده و پیشرفت قابل توجهی داشته است. تورهای مسافرتی این امکان را به شما می‌دهند که با کمترین هزینه به مقاصد رویایی سفر کرده و تجربه بی‌نظیری داشته باشید‌؛ به عنوان مثال تور مالدیو یکی از پرطرفدارترین تورهای شرق آسیاست که شما را به قلب اقیانوس هند می‌برد و زیباترین مناظر را به چشمانتان هدیه می‌کند. اگر اطلاعاتی درباره جزئیات و قیمت تور مالدیو ندارید، همراه ما باشید تا کمی به این فرصت استثنایی بپردازیم.

آشنایی با مالدیو و موقعیت جغرافیایی آن

مالدیو یکی از کشورهای شرق آسیا است که در اقیانوس هند واقع شده و بیشتر شبیه به یک جزیره است. در حقیقت جزیره‌ای بودن مالدیو آن را به یک مقصد گردشگری فوق‌العاده تبدیل می‌کند. این کشور که حدود ۷۵۰ کیلومتر از سرزمین‌های اصلی قاره آسیا فاصله دارد، به‌عنوان کوچک‌ترین و کم‌جمعیت‌ترین کشور این قاره شناخته می‌شود. مالدیو تنها ۵۲۰ هزار نفر جمعیت دارد و این در حالی است که سالانه پذیرای میلیون‌ها توریست از سرتاسر جهان بوده و چندین میلیون دلار درآمد دارد. جالب است بدانید که مالدیو کم ارتفاع‌ترین کشور جهان نیز محسوب می‌شود.

پایتخت و مهم‌ترین شهر مالدیو «ماله» است که تراکم جمعیتی در آن بسیار بالاست و از این نظر، رتبه ششم دنیا را به خود اختصاص داده است. اغلب مسافران برای بازدید از مالدیو باید از فرودگاه ماله وارد کشور شوند و سپس به جزایر دیگر سفر کنند.

دلیل اصلی محبوبیت مالدیو این است که سواحل فوق‌العاده‌ای در این کشور به چشم می‌خورند و با سفر به این کشور می‌توانید مناظر کارت‌پستالی بی‌نظیری را تماشا کنید. از سوی دیگر توجهی که مالدیو به صنعت گردشگری داشته سبب شده تا امکانات بی‌نظیری در اختیار مسافران قرار بگیرد. شما می‌توانید در لوکس‌ترین هتل‌ها اقامت کنید و از مدت زمان حضور خود در مالدیو لذت ببرید.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی از قیمت تور مالدیو ما باخبر شوید و ببینید که چقدر این هزینه مناسب می‌تواند به شما در داشتن تجربه زیباتری از سفر کمک کند.

بهترین زمان سفر به مالدیو را بشناسید

برای آن که سفری به‌یادماندنی به مالدیو داشته باشید، بسیار مهم است که فصل مناسبی را برای سفر انتخاب کنید. با توجه به موقعیت قرارگیری مالدیو می‌توان حدس زد که این کشور آب و هوای گرم و مرطوبی داشته باشد. از آن جایی که مجمع‌الجزایر مالدیو در دل اقیانوس هند قرار گرفته‌اند، وجود رطوبت زیاد در هوای منطقه طبیعی است.

همچنین نزدیکی آن به خط استوا سبب گرم بودن هوا در تمام طول سال می‌شود. در اغلب فصول سال دمای هوا در مالدیو، نزدیک به ۳۰ درجه سانتیگراد است؛ اما نکته اصلی، در نظر گرفتن میزان رطوبت هواست. گرمای هوا همراه با رطوبت و شرجی فراوان می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. از این رو خوب است ماه‌های نوامبر تا آوریل را برای سفر با تور مالدیو انتخاب کنید؛ چرا که رطوبت کاهش پیدا می‌کند و هوا به مطلوب‌ترین حالت خود می‌رسد. فصل تابستان در مالدیو بسیار گرم و مرطوب است و انتخاب مناسبی برای سفر نخواهد بود.

هزینه رزرو تور گردشگری مالدیو

برای سفر به مالدیو می‌توانید به صورت شخصی و مستقل اقدام کرده و مقدمات سفر را فراهم کنید. سپس با تهیه فهرستی از جاذبه‌های دیدنی مالدیو، می‌توانید از مدت زمان حضور خود در جزیره لذت ببرید. با این حال یک روش بهتر نیز وجود دارد و آن هم رزرو یک تور گردشگری است. تورهای گردشگری این امکان را برای‌تان فراهم می‌کنند که با حداقل هزینه، یک سفر رویایی و دلچسب را تجربه کنید.

هنگامی که با تور مسافرتی سفر می‌کنید، تمامی اقدامات پیش از سفر مانند رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما و مواردی از این دست، توسط مجموعه گردشگری انجام خواهند شد. این در حالی است که در سفرهای مستقل می‌بایست همه این کارها را خودتان انجام دهید. علاوه بر آن، ارتباطات گسترده مجموعه‌های گردشگری با ایرلاین‌ها و هتل‌ها سبب کاهش قابل توجه هزینه‌ها می‌شود.

در میان تمام مجموعه‌های فعال در این حوزه، فلای تودی ارزان‌ترین تورهای گردشگری را ارائه می‌کند.‌ شما می‌توانید برای کاهش حداکثری هزینه‌ها از تورهای فلای تودی استفاده کنید. تورهای مالدیو در فصل زمستان به ازای ۴-۵ روز، به تقریب بین ۴۰-۵۰ میلیون تومان قیمت دارند. قیمت تورها در فصل تابستان که کمتر کسی به مالدیو سفر می‌کند، کاهش خواهد یافت.

مروری بر جاذبه‌های گردشگری مالدیو

همان‌طور که گفتیم، مالدیو از نظر طبیعی جایگاه ویژه‌ای دارد و طبیعت بکر و چشم‌نواز آن سبب پدید آمدن جاذبه‌های فوق‌العاده‌ای شده است. به محض این که وارد ماله شوید، زیبایی آن شما را حیرت‌زده خواهد کرد. از آنجا که کشور مالدیو مساحت کمی دارد، به راحتی می‌توانید ظرف مدت چند روز به مهم‌ترین جزایر آن سری بزنید و از زیباترین جاذبه‌ها بازدید کنید.

اگرچه این کشور بیشتر بر جاذبه‌های طبیعی خود تأکید دارد، اما تاریخ پرفراز و نشیب مالدیو سبب شده که جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متعددی نیز در گوشه و کنار کشور وجود داشته باشند. در ادامه چند مورد از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های دیدنی مالدیو را نام می‌بریم:

  • مسجدالسلطان یا مسجد جامع ماله

  • موزه ملی ماله

  • بازار محلی ماله

  • کاخ مولی آگه

  • جزیره کوروهینا تاراگاندو

  • یادبود پیروزی

  • یادبود سونامی

  • جزیره و موزه اوتیمو گاندووارو

  • مسجد هوکورو میسکی

در سفر با تور مالدیو، برنامه جامعی برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی این کشور تنظیم می‌شود تا نهایت استفاده را از زمان خود ببرید و از اغلب جاذبه‌های پرطرفدار بازدید کنید. همچنین اطلاعات جالبی درباره هر یک از این دیدنی‌ها توسط تور لیدر به مسافران داده خواهد شد.

ارزان‌ترین تورهای گردشگری را از فلای تودی رزرو کنید

اگر می‌خواهید هزینه‌های سفر به مالدیو را تا حد امکان کاهش دهید، می‌بایست یک تور گردشگری را از مجموعه فلای تودی رزرو کنید. این مجموعه به سبب پوشش‌دهی بیش از ۹۰۰ خط هوایی و ارتباط با ایرلاین‌های مختلف، کمترین هزینه را برای بلیط رفت و برگشت در نظر می‌گیرد. از سوی دیگر ارتباطی که این مجموعه با بیش از ۱.۵ میلیون هتل در سراسر دنیا دارد، سبب می‌شود که اتاق‌های مد نظر شما را نیز با کمترین هزینه برایتان رزرو کند.

مجموع این عوامل سبب کاهش هزینه‌های تور مالدیو خواهند شد. البته برای سفرهای مستقل خود نیز می‌توانید به این وب سایت مراجعه کرده و نسبت به تهیه بلیط، رزرو هتل و اخذ ویزای توریستی اقدام نمایید. کافیست یک بار با وب‌سایت فلای تودی همراه شوید تا بهترین سفر زندگی‌تان را تجربه کنید.

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje