Wp Header Logo 784.png

در مرحله ویرایش پیش‌ثبت‌نام خودروهای وارداتی برای جانبازان که ویژه جانبازان ۷۰ درصد (ویژه) می‌باشد، یک خودرو دیگر از مرسدس-بنز نیز به لیست خودرو های قابل عرضه برای جانبازان اضافه شده است. پیش‌تر خودروهای C180 و CLA180 به عنوان گزینه های وارداتی شرکت ستاره ایران از تولیدات مرسدس-بنز به سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی جانبازان اضافه شده بود و حال، لیست خودروهای قابل عرضه برای جانبازان ۷۰ درصد (ویژه) با مرسدس-بنز B-کلاس به‌روز شده است.

مرسدس-بنز B-کلاس، خودرو وارداتی جدید جانبازان

به گزارش خودرودیلی، برخلاف C180 و CLA180، فعلا اطلاعاتی از مرسدس-بنز B-کلاس جانبازان ارائه نشده و تنها کاتالوگ شرکتی به زبان انگلیسی که مشخصات کلی خودرو را شرح می‌دهد، در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی برای جانبازان بارگزاری شده. اما احتمالا اگر تقاضا برای آن وجود داشته باشد، با همان سطح امکانات و پیشرانه ای که برای CLA180 های وارداتی در نظر گرفته شده، به ایران خواهد آمد.

مرسدس-بنز B-کلاس، خودرو وارداتی جدید جانبازان

با این حساب، باید روی مدل B180 حساب باز کنیم که پیشرانه نیمه-هایبرید ۱۳۶ اسبی با ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور داشته، صدی زیر ۷ لیتر بنزین می‌سوزاند. این مدل، صفر تا صد ۹.۴ ثانیه دارد و می‌تواند در نهایت، تا ۲۱۲ کیلومتر در ساعت، سرعت بگیرد. در بخش امکانات نیز مواردی نظیر مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچ، دوربین دنده عقب، سیستم صوتی با شش بلندگو، تهویه اتوماتیک، ورود و استارت بدون کلید، گرمکن صندلی های جلو، ۵ حالت رانندگی، نویگیشن، سنسور نور و باران و مواردی از این دست را در B-کلاس های وارداتی بنز شرکت ستاره ایران شاهد خواهیم بود.

مرسدس-بنز B-کلاس، خودرو وارداتی جدید جانبازان

لازم به ذکر است مرسدس-بنز B-کلاس همراه با ۱۰ خودرو دیگر (از برند های مرسدس-بنز، تویوتا، فولکس‌واگن، نیسان و ب‌ام‌و) برای مهلت ویرایش انتخاب خودرو جانبازان ۷۰ درصد (ویژه) در لیست خودروهای قابل‌عرضه قرار گرفته و این یعنی دارای سقف قیمت (سیف) ۳۵ هزار یورو است.

انتهای پیام

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje