کراس اوور کم حاشیه و خوش قیمت؛

صنعت ماشین: در طی ده روز اخیر و همزمان با تغییر و تحولات بازار، قیمت تیگارد X35 بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت و به یک میلیارد و ۳۲۰ تا یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش صنعت ماشین،

 تیگارد X35 کراس اوور کامپکت شرکت سانیار موتور پارسیان است که مدتی وارد بازار شده و به صورت نقد و اقساط به فروش رسیده. کیفیت معقول و سطح مناسب تجهیزات ایمنی و رفاهی سبب شده تا نظر مشتریان این سگمنت، بیش از قبل به تیگارد X35 جلب شود. علاوه بر این، افزایش بیلبوردهای تبلیغاتی کراس اوور جمع و جور تیگارد در شهرها با شعار “چشم ها راست می گویند”، افزایش تعداد نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در تهران و سایر استان ها و تداوم تولید آن بر افزایش محبوبیت و خواست مشتریان نیز به خرید تیگارد X35 تاثیر به سزایی داشته است. به طوری که سبب شد تا ظرفیت فروش این خودرو در سامانه جامع فروش به سرعت تکمیل و تقاضای آن در بازار افزایش یابد.

قیمت بازار تیگارد X35 از قیمت کارخانه جلو زد

البته باید این موضوع هم مدنظر داشت که سانیار موتور پارسیان اخیرا به تملک گروه ماموت درآمده است. گروهی که علاوه بر عرضه خودروهای کار و تجاری، ید طولایی در تولید و عرضه خودروهای سواری دارد و برندهای ماموت خودرو و مکث موتور از دیگر زیر برندهای این گروه محسوب می شوند. در شرایط فعلی بازار خودرو، تیگارد X35 بین یک میلیارد ۳۲۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

باید این را هم درنظر داشت که سانیار موتور پارسیان از سال ۱۴۰۳ نسخه پرایم تیگارد X35 را به بازار عرضه خواهد کرد. خودرویی که نسبت به نسخه فعلی دارای تجهیزات بیشتری از جمله دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور و بازکن برقی درب صندوق بوده و طبیعتا نیز قیمت بیشتری هم خواهد داشت. پیشرانه به کار رفته در تیگارد X35 از نوع چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با حدود ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور است و نیروی آن توسط جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود‌.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje