Wp Header Logo 43.png

به گزارش پرشین خودرو، مشهد به واسطه موقعیت جغرافیایی و فرهنگی خود به یک قطب با اهمیت در کشور بدل شده. حمل و نقل و باربری مشهد به شهرستان های کشور سهم بسیار زیادی در فعالیت های اقتصادی ایران دارد. از طرفی، افراد دارای تجربه و تخصص در زمینه موارد مربوط به حمل و نقل نسبت به این موضوع آگاهی دارند که حمل و جابجایی بار از مشهد به تهران اهمیت زیادی دارد.

مشهد در شمال شرقی کشور واقع است و از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری مذهبی ایران محسوب می‌شود. این شهر از نظر تولیدات صنعتی و اقتصادی نیز رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل است که بیشترین تبادل کالا و بار از مشهد به تهران و میان این دو کلانشهر انجام می‌شود. بین پایانه بار مشهد و پایتخت ایران تعاملات و ارتباطات اقتصادی و صنعتی بسیاری برقرار است و بخش اعظمی از این ارتباطات به وسیله باربری مشهد به تهران صورت می‌گیرد.

هزینه باربری مشهد به تهران

در مورد تعرفه حمل بار از مشهد به سراسر کشور به خصوص تهران، نمی‌توان هزینه دقیقی تعیین کرد. قیمت‌ها بسته به عوامل مختلفی مانند وزن و حجم بار، نوع ماشین سنگین، تعداد راننده و میزان مسافت تعیین می‌شوند.

جالب ترین نکات باربری مشهد به تهران

از طرف دیگرعوامل مختلفی نظیر افزایش روز افزون قیمت‌ها، تغییرات ناشی از عرضه و تقاضا، تغییرات آب و هوایی، شرایط جاده‌ها و غیره موجب نوسان قیمت کرایه ماشین می‌شود.

چه کالاها و محصولاتی از مشهد به تهران فرستاده می‌شوند؟

از آن‌جا که انواع مختلف صنایع و کارخانجات در شهر مشهد وجود دارد و همه نوع محصول قابل تولید است، با توجه به نیاز و تقاضای مشتری، نوع باربری مشهد به تهران تعیین می‌شود.

در حال حاضر بهترین محصولاتی که از مشهد به تهران و دیگر شهرها صادر می‌شود عبارتند از:

  • زعفران
  • رب گوجه فرنگی
  • پسته
  • عسل
  • سیب زمینی
  • سنگ فیروزه
  • پوشاک و منسوجات
  • تولیدات صنعتی و پتروشیمی
  • مواد معدنی

باربری مشهد به تهران با چه ماشین‌هایی انجام می‌شود؟

تعیین این مسئله کاملا بستگی به حجم و میزان بار دارد.

برای باربری مشهد به تهران از انواع ماشین باربری از جمله نیسان، خاور، کامیون و تریلی می‌توان استفاده کرد.

جالب ترین نکات باربری مشهد به تهران

حمل مبلمان، سرویس چوب و سایر اثاثیه از مشهد به تهران

از آن‌جایی که شهر مشهد در زمینه تولید صنایع چوبی و نشیمن فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد و از طرفی بیشترین میزان تقاضا در تهران است، این شهر را هدف فروش و صادرات محصولات خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که به دلیل ارزش و اهمیت بالای وسایل، باربری مشهد به تهران باید کاملا با دقت صورت گیرد.

حمل بارهای صنعتی و تجاری از مشهد به تهران

روزانه حجم زیادی از محموله‌های تولیدی تجاری شامل  انواع محصولات فروشگاهی، کیف، کفش و انواع محصولات مصرفی نظیر مواد غذایی و پوشاک از مشهد به تهران سرازیر می‌شوند.

از طرفی شهر مشهد به دلیل این‌که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرهای صنعتی را درون خود دارد، محصولات تولیدی‌اش را به شهرهای کوچک و بزرگ و به ویژه شهر تهران ارسال می‌کند.

حمل بارهای ساختمانی از مشهد به تهران

در شاخه حمل و نقل بارهای ساختمانی نیز انواع آجر، سیمان، کاشی و آهن آلات از مشهد به تهران منتقل می‌شود.

به دلیل حجم زیاد و سنگینی این محصولات معمولا از کامیون‌ها و تریلی‌های فوق سنگین برای سهولت در باربری مشهد به تهران استفاده می‌شود. در حال حاضر لاین های ترانزیتی بسیاری در مشهد وجود دارد و اخیرا نیز نخستین قطب حمل و نقلی کشور در این شهر کلید خواهد خورد. بعد از این ماجرا راه زمینی تهران – مشهد قطعا به یکی از مهم ترین مسیر ها در صنعت حمل و نقل کشور تبدیل خواهد شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje