Wp Header Logo 170.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شبگرد بابیان، این مطلب افزود: تمام برنامه های ما زودتر از موعد انجام شده است و این روند با تحویل خودرو جی ای سی امکو و امپو ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت نمایندگی‌های راسا موتور، تصریح کرد: ما چهار مرکز در تهران داریم و در ۱۲ استان دیگر نیز نمایندگی جدید افتتاح خواهیم کرد.

وی در ادامه ارتباط مستمر با مشتریان را بخش مهمی از روند کاری راسا موتور دانست و گفت: کال سنتر ۲۴ ساعته راسا موتور افتتاح شده ومشغول فعالیت شبانه روزی است.

شبگرد با اعلام اینکه اولین خودرو برقی راسا موتور وارد گمرک شده و سال آینده در سه ماهه اول شاهد رونمایی از خودرو برقی خواهیم بود، اظهار داشت: در آستانه تعطیلات نوروز با امداد خودرو ایران و جهانگردی همکاری خواهیم کرد تا مشکلات مشتریان را در سفرهای نوروزی برطرف کنیم.

شبگرد

قائم مقام راسا موتور افزود: تولید داخلی را به موازات واردات پیگیری می‌کنیم و سال آینده اخبار خوبی از تولید خودرو در این شرکت خواهیم شنید.

وی همچنین برای جلوگیری از بروز مشکلات قطعات تقلبی برای خودروهای سوزوکی و جی ای سی، بیان کرد: قطعات خودروهای وارداتی را با پکینگ و برند راسا موتور عرضه خواهیم کرد تا مشکل قطعات تقلبی را حداقل برسانیم.

در پایان میثم خزایی مدیر مارکتینگ راسا موتور نیز از رونمایی سایت جدید این شرکت خبر داد و گفت: سایت‌های جدید سوزوکی و جی ای سی به زودی رونمایی می‌شود و سایت راسا موتور نیز میزبان اطلاعات هر دو برند خواهد بود.

میثم خزایی مدیر مارکتینگ راسا موتور

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje