Wp Header Logo 152.png

شرکت BM Cars با صدور اطلاعیه ای، زمان تکمیل وجه فروش فوق العاده خودرو وارداتی بستیون T77 ویژه متقاضیان خرید این خودرو در طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه، متقاضيان می توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند لغایت ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند اقدام نمایند. این محصول با قیمت ۱ میلیارد و ۹۴۶ میلیون تومان عرضه می شود و زمان تحویل خودرو هفته آخر خرداد ماه ۱۴۰۳ است.

به گزارش خودرودیلی، تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه متقاضیان، صرفا به صورت آنلاین و از طریق صفحه اختصاصی BM Cars در سایت فروش محصولات گروه بهمن امکان پذیر بوده که اطلاع رسانی لازم با ارسال پیامک به متقاضیان صورت خواهد پذیرفت. لازم به ذکر است خودرو با مدل سال ۲۰۲۳ میلادی تحویل مشتریان خواهد شد و امکان انتخاب آن در رنگ های سفید، مشکی یا نقره‌ای، با تریم داخلی مشکی، قهوه‌ای یا بِژ وجود دارد.

مشخصات ظاهری و فنی بستیون T77

خودرو وارداتی بستیون T77 گروه بهمن یک کراس‌اوور کامپکت اما مجهز چینی از تولیدات FAW است که از موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ، ۱۶۶ اسب‌بخار قدرت در ۵.۵۰۰ و ۲۵۸ نیوتن‌متر گشتاور در دورهای ۱.۵۰۰ تا ۴.۳۵۰ می‌گیرد. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است که با ترمز ABS به همراه EBD و EBA عرضه می شود.

گیربکس خودرو از نوع ۷ سرعته اتومات دو کلاچ (7DCT WET) بوده و در لیست امکانات آن، مواردی نظیر دوربین دید عقب، سيستم تشخيص مانع عقب، تثبیت کننده سرعت خودرو (کروز کنترل تطبیقی)، سيستم هوشمند ورود بدون کليد و استارت دکمه ای، آینه‌های جانبی جمع شونده به همراه گرمکن و آینه داخلی با عملکرد خودکار ضد تابش نور به چشم می‌آید.

بستیون T77 وارداتی گروه بهمن همچنین دارای سانروف پانوراما، تودوزی چرم، صندلی برقی راننده و سرنشین به همراه گرمکن، صندلی راننده قابليت تنظيم در ۶ جهت و صندلی سرنشین در ۴ جهت، سيستم روشنایی مشایعت تا درب منزل و همچنین تمامی چراغ ها با تکنولوژی LED است.

انتهای پیام

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje