Wp Header Logo 319.png


منتشر شده در 19 اسفند 1402 ساعت 16:45


سورن XU7P

نتایج ارزیابی های کیفی جدید نشان می دهد که سورن XU7P با کیفیت تر از پژو پارس ظاهر شده است و امتیازات بهتری را به خود اختصاص داده است.

همزمان با انتشار خبر کنار رفتن پژو پارس از چرخه تولید، گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که سورن XU7P را به عنوان جانشین پارس در نظر گرفته است. حالا با به تولید رسیدن این خودرو، نتایج ارزیابی های کیفی بیانگر این است که سورن XU7P به مراتب نتایج بهتری را نسبت به پژو پارس کسب کرده است و این یعنی با محصولی طرف هستیم که کیفیت بهتری را نسبت به پارس ارائه می دهد.

نمای رو به رو سورن XU7P

مطابق گزارشهای رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) و همچنین شرکت بازرسی مهندسی ایران (IEI)، در بهمن ماه ۱۴۰۲ این محصول ارتقا یافته، امتیازات منفی کمتری را نسبت به پژو پارس داشته است. نمونه های این خودرو در سایت های کرمانشاه، خزر و فارس به تولید رسیده بودند و در بررسی های سنجش کیفی، ارتقای کیفیت حدود ۱۱ امتیازی نسبت به پژو پارس در این محصول دیده می شود.

جانشین پژو پارس

مشخصات سورن XU7P

این خودرو به پیشرانه XU7P مجهز است. پیشرانه سورن پلاس بهینه و پژو پارس بهینه ۱.۸ لیتری و ۸ سوپاپ است و ۹۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده از نوع ۵ سرعته دستی است که توان را به چرخ های جلو می رساند.

کابین سورن XU7P

این خودرو به امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه، پشتی برقی صندلی های جلو، رینگ فولادی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، فرمان هیدرولیک، آینه های تاشو برقی، تهویه اتوماتیک، ترمز دیسکی جلو و کاسه ای عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نشانگر تعویض دنده GSI، سنسور پایش باد تایرها، چراغ روشنایی روز، پوزیشن لامپ، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… مجهز است.

ویدیو معرفی جانشین پارس

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje