Wp Header Logo 318.png

شرایط فروش اقساطی خودرو جدید KMC X5 که از ۲۰ الی ۲۴ اسفند ماه در نمایندگی های مجاز کرمان موتور به اجرا درخواهد آمد، با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام شد. در این شرایط جدید فروش خودرو KMC X5، کرمان موتور این محصول را با اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه عرضه می‌کند و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

به گزارش خودرودیلی، در این نوبت، امکان ثبت نام خودروی کی‌ام‌سی ایکس ۵ کرمان‌موتور در رنگ های سفید، مشکی یا خاکستری طوسی روشن متالیک وجود دارد و قیمت مصوب، ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. در شرایط فروش اقساطی، متقاضی می‌بایست ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام پرداخت کند و مابقی، با شش فقره چک ۱۱۸میلیون و ۸۵۸هزار و ۱۰۰ تومانی (هر سه ماه یک فقره) در قالب تسهیلات ۱۸ ماهه و یا هشت فقره چک ۱۰۰میلیون و ۴۶۳هزار و ۶۰۰ تومانی (هر سه ماه یک فقره) در قالب تسهیلات ۲۴ ماهه قابل تسویه می‌باشد.

شرایط فروش KMC X5 کرمان موتور با اقساط ۱۸ و ۲۴ - اسفند ۱۴۰۲

در هر دو حالت، سند خودروها در رهن شرکت خواهد بود و تاریخ اولین چک، می‌بایست برای ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ باشد. خبری هم از سود مشارکت و یا انصراف برای وجه پیش‌پرداخت خودرو، نیست اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۳ درصد ماهانه جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد بود.

چنانچه متقاضی خرید در این طرح طبق شرایط فروش اعلامی برای KMC X5 هستید، می‌توانید ۲۰ الی ۲۴ اسفند ماه به نمایندگی های مجاز کرمان موتور در سراسر کشور مراجعه کنید. همانطور که اشاره شد، سند خودروها تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهایی امکان آزاد کردن سند خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت، وجود دارد. همچنین از آنجایی که خودروهای کی‌ام‌سی ایکس ۵ ثبت‌نامی، بدون بیمه واگذار نمی‌شوند، هزینه آن به مبلغ پیش پرداخت اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje