Wp Header Logo 448.png


منتشر شده در 22 اسفند 1402 ساعت 13:30


اولین عرضه جیمنی 5

دور جدید عرضه وارداتی ها در سامانه از امروز آغاز شده است و اولین عرضه جیمنی ۵ در این دور داریم که خودرویی جذاب، متفاوت و آفرودی است.

سوزوکی جیمنی یکی از خودروهایی است که شرکت راسا موتور خاورمیانه به عنوان نماینده سوزوکی در ایران، به کشور وارد می کند. خودرویی شاسی مستقل و البته اقتصادی که طراحی باکسی آن باعث شده تا در بازار های مختلف فروش بالایی را برای این خودرو شاهد باشیم. هفته قبل بود که راسا موتور خاورمیانه از محصولات جدید سوزوکی در ایران پرده برداشت. مدل های گرند ویتارا، فرانکس و جیمنی خودروهایی بودند که رونمایی شدند. البته سوزوکی جیمنی در دو نسخه ۳ در و ۵ در رونمایی شد و حالا اولین عرضه جیمنی ۵ در در سامانه خودروهای وارداتی رقم می خورد. در ادامه معرفی مختصری از این خودرو خواهیم داشت.

اولین عرضه جیمنی 5

مشخصات سوزوکی جیمنی ۵ در

زیر کاپوت جیمنی ۵ در یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی MPI است که توان تولید نهایت قدرت ۱۰۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۴ سرعته AT به چرخ های عقب می رساند. اما از آنجا که با یک خودروی شاسی مستقل و آفرودی طرف هستیم، سیستم چهار چرخ محرک یا ۴WD را در این خودرو داریم .و تنظیمات مربوط به دنده سبک و سنگین هم برای آن مهندسی شده است.

کابین جیمنی 5

سوزوکی جیمنی ۵ در در دو تیپ GL و GLX عرضه می شود که در تیپ GLX امکانات کامل تر است. در هر دو تیپ امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، صفحه نمایش مالتی مدیا، دوربین دنده عقب، اتصال بلوتوث، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رینگ های آلومینیومی، سنسور نور، سیستم کنترل حرکت در سرپایینی، جک درب عقب، سیستم TPMS و آینه های جانبی برقی را داریم.

در تیپ GLX که نمونه فول تر به حساب می آید امکانات دیگری مثل مانیتور ۹ اینچی، چراغ های LED، ایربگ های جانبی و پرده ای، چراغ شور، کروز کنترل و تهویه اتوماتیک اضافه می شود.

ویدیو معرفی سوزوکی جیمنی

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje