Wp Header Logo 488.png

آئودی فیس‌لیفت ۲۰۲۵ کوچکترین سدان خود، یعنی A3 را با تغییراتی در طراحی ظاهری و فضای داخلی به بازار عرضه خواهد کرد. آنچه که نمای جلو آئودی A3 جدید را از نمونه های پیش از فیس‌لیفت، متمایز کرده، بازنگری در طراحی جلوپنجره و سپر است و حال، شاهد این هستیم که نشان ۴ حلقه آئودی از فضای داخلی جلوپنجره، بیرون آمده و شبکه داخلی جلوپنجره نیز مورد بازنگری قرار گرفته.

مدل ۲۰۲۵ خودرو سدان آئودی A3

در نمای جانبی، طرح رینگ ها تغییر کرده. در نمای عقب نیز شاهد تغییراتی در طراحی سپر و گرافیک داخلی چراغ‌ها هستیم که روی هم رفته حس و حال مدرن‌تر و اسپرتی‌تری به ظاهر آئودی A3 داده‌اند.

در نمای داخلی، تغییر محسوسی را شاهد نیستیم اما دقیق‌تر که به جزئیات نگاه کنید، طراحی هواکش های تهویه، به همراه رودری ها و پنل کنترل سیستم صوتی و سیستم تهویه کمی تغییر کرده. مولتی‌مدیا اما کماکان با همان نمایشگر ۱۰.۱ اینچ لمسی که به همراه بخش مرکزی داشبورد، زاویه خوشایندی به سمت راننده دارد، عرضه می‎‌شود. برای این سیستم، در مدل جدید، اپلیکیشن های قابل دانلود بیشتری ارائه می‌شود.

The All-New 2025 Audi A3 Sedan

همانطور که اشاره شد، تغییرات مدل ۲۰۲۵ آئودی A3، ظاهری هستند و این یعنی تغییری در موتور ۲.۰ لیتری توربو ۲۰۱ اسب‌بخاری آن، اعمال نشده. این موتور ۴ سیلندر خطی، بسته به تیپ تجهیزاتی، هم می‌تواند محرک محور جلو (FWD) باشد، و هم محرک چهار چرخ (AWD).

مدل ۲۰۲۵ خودرو سدان آئودی A3

شروع قیمت مدل ۲۰۲۵ آئودی A3 از حدود ۳۷ هزار دلار خواهد بود و انتظار می‌رود قیمت مجهزترین تیپ تجهیزاتی آن، یعنی پرستیژ به حدود ۴۵ هزار دلار برسد.

انتهای پیام

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje