Wp Header Logo 533.png

در ادامه اضافه شدن نام های جدید به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، ویژه جانبازان، این بار نام تانک ۳۰۰ به عنوان گزینه وارداتی برای جانبازان به لیست خودروهای سامانه اضافه شده است. خودرو تانک ۳۰۰ وارداتی جانبازان یک محصول به نسبت جدید از گریت‌وال موتورز چین است که تحت برند مستقل Tank عرضه شده و در بازارهای صادراتی مختلفی نیز حضور موفق داشته. Tank 300 قرار است توسط شرکتی جدید بنام شتابان خودرو پرشیا به ایران بیاید.

Tank 300 SUV - 坦克300

به گزارش خودرودیلی، خودرو تانک ۳۰۰ وارداتی جانبازان یک شاسی‌بلند سایز متوسط است که تناسبات و ظاهری بسیار نزدیک به SUV های سنتی دارد. و البته به واسطه بهره‌مندی از سیستم انتقال قدرت به چهار چرخ، قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب و سیستم های همیار حرکتی نظیر کنترل حرکت در سرازیری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و …، قابلیت های آفرود بسیار خوبی نیز دارد.

این خودرو همچنین دارای زوایای صعود و فرود به ترتیب ۳۶.۳ و ۳۷.۲ درجه است و حداکثر عُمق قابل پیشروی در آب با این خودرو، ۹۰ سانتیمتر اعلام شده که هر دو، فاکتورهای تاثیرگذاری در توان آفرود یک SUV به حساب می‌آیند. به اینها، ارتفاع ۲۲۴ میلیمتری از سطح مسیر و حداکثر شیب قابل صعود ۴۵ درجه را نیز اضافه کنید.

تانک ۳۰۰؛ خودرو وارداتی جدید شتابان خودرو پرشیا برای جانبازان

محرک خودرو تانک ۳۰۰ وارداتی جانبازان، یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ TGDi با ۲۲۷ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۷ نیوتن‌متر گشتاور است که به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت ZF متصل است و همانطور که اشاره شد، محرک چهار چرخ است. با این پیکربندی، Tank 300 می‌تواند در ۹.۳ ثانیه از حالت سکون تا تندی یکصد کیلومتر در ساعت، سرعت بگیرد. حداکثر سرعت تانک ۳۰۰ برابر با ۱۷۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده و متوسط مصرف سوخت ترکیبی آن نیز طبق کاتالوگ ارائه شده توسط شتابان خودرو پرشیا، ۹.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

تانک ۳۰۰؛ خودرو وارداتی جدید شتابان خودرو پرشیا برای جانبازان

این خودرو با امکاناتی ایمنی و همیار متنوعی نظیر کنترل پایداری الکترونیک، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، کروزکنترل تطبیقی، سیستم پیشگری از تصادف از جلو، سیستم حرکت بین خطوط، دوربین ۳۶۰ درجه، TPMS، هشدار خواب‌آلودگی راننده و تشخیص علایم جاده توسط شتابان خودرو پرشیا عرضه خواهد شد.

در بخش امکانات رفاهی نیز می‌توان به بهره‌مندی خودرو تانک ۳۰۰ وارداتی جانبازان از مواردی نظیر ورود و استارت بدون کلید، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۱۲.۳ اینچ متصل به نمایشگر دیجیتال پُشت آمپرها با همین ابعاد، سیستم صوتی با ۹ بلندگو، تنظیم برقی صندلی‌های جلو بصورت ۶ جهته برای راننده و ۴ جهته برای سرنشین کناری جلو، گرمکن و ماساژور صندلی‌های جلو، تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک دو نقطه‌ای، نورپردازی قابل تنظیم فضای داخلی، پوشش چرم صندلی‌ها، سانروف و شیشه های عایق صدا اشاره کرد.

Tank 300 SUV - 坦克300

در مورد قیمت‌گذاری این خودرو فعلا اطلاعاتی در دست نیست اما TANK 300 با سطح امکانات مشابه، قیمت ۱۲۵ هزار درهم دارد، یعنی نزدیک به ۳۴ هزار دلار. قیمت آن در بازار چین نیز بسته به سطح تجهیزات و پیشرانه، بین ۱۹۹.۸۰۰ تا ۳۳۸ هزار یوان (۲۸ تا ۴۷ هزار دلار) متغیر است.

Tank 300 SUV - 坦克300

انتهای پیام

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje