Wp Header Logo 537.png


منتشر شده در 24 اسفند 1402 ساعت 17:50


تانک 300 ؛ شاسی بلند جدید سامانه جانبازان

تانک ۳۰۰ جدید ترین خودرویی است که به سامانه جانبازان اضافه شده و متقاضیان می توانند آن را برای خرید انتخاب کنند.

تانک ۳۰۰ خودروی SUV متوسطی است که توسط گریت وال چین به تولید می رسد. این خودرو قرار بود در ابتدا با نشان WEY به بازار بیاید اما بعدا تصمیم گریت وال بر این شد که نشان تانک را به صورت مستقل برای SUV های خاص خود در نظر بگیرد. این خودرو در سبد نشان تانک پایین تر از مدل ۵۰۰ قرار می گیرد و از سال ۲۰۲۰ در چین و دیگر بازار های هدف حضور دارد. این خودرو شباهت بسیار زیادی به فورد برانکو دارد و بسیاری آن را با نام برانکوی چینی می شناسند. این شاسی بلند چینی در حالی با شرکت شتاب ران خودرو پرشیا به سامانه جانبازان اضافه شده که رقبای قدر غیر چینی دارد و باید دید آیا استقبال متقاضیان این خودرو زیاد خواهد بود یا نه. در ادامه به معرفی این خودرو می پردازیم.

تانک 300 ؛ شاسی بلند جدید سامانه جانبازان

مشخصات تانک ۳۰۰ سامانه جانبازان

زیر کاپوت نانک ۳۰۰ یک پیشرانه ۲ لیتر توربو TGDI قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۲۲۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۸۷ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT (ساخت ZF) به چرخ ها منتقل می شود و با وزن ۲۱۵۵ کیلوگرمی، مصرف سوخت ۹.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را با این خودرو تجربه می کنید.

تانک 300 ؛ شاسی بلند جدید سامانه جانبازان

با یک خودروی چهار چرخ محرک یا ۴WD طرف هستیم پس تنظیمات مربوط به قفل دیفرانسیل و دنده سبک و سنگین هم در این خودرو دیده می شود. نکته مهم در مورد این شاسی بلند این است که زاویه ورود و خروج خوبی را در این خودرو داریم و همین باعث می شود تا عملکرد تانک ۳۰۰ سامانه جانبازان در بیراهه ها راضی کننده باشد.

کابین و امکانات

طراحی کابین تانک ۳۰۰ بسیار شبیه به آن چیزی است که در مرسدس بنز G کلاس دیده می شود اما نوآوری های جدیدی را در المان های کابین مثل دسته دنده می بینیم. در این شاسی بلند آفرودی امکانات کاملی نظیر سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه، نمایشگر لمسی مالتی مدیا، کلاستر دیجیتال، صندلی های برقی راننده و سرنشین، گرم کن و ماساژور صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک دوکاناله، نورپردازی کابین، سانروف، سیستم کنترل پایداری، ۴ کیسه هوا (جلو و جانبی)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، کروز کنترل تطبیقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، سیستم هشدار خواب آلودگی راننده و تابلوخوان را در این خودرو می بینیم.

تانک 300 ؛ شاسی بلند جدید سامانه جانبازان

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje