Fotojet462638472328737369040

پس از یک تصویر تبلیغاتی، بالاخره هاسکوارنا Svartpilen 801 مدل 2024 به مخاطبان در سراسر جهان معرفی شده است. این مدل به عنوان جدیدترین و البته بزرگ‌ترین مدل اسپرت از این برند شناخته می­‌شود.

هاسکوارنا در سال 1903 در سوئد تاسیس شد، اما امروزه به عنوان برند تحت مالکیت KTM، در اتریش فعالیت می‌­کند.

هاسکوارنا Svartpilen 801 مدل 2024 به پیشرانه دو سیلندر موازی به حجم 799 سی‌سی با فناوری DOHC و ساخت KTM مجهز شده است. این پیشرانه می‌­تواند 105 اسب‌­بخار قدرت و 87 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، اما به علت مطابقت با قوانین آلایندگی اروپا، نیروی آن به 95 اسب‌­بخار محدود شده است. به لطف زاویه 285 درجه‌­ای میل­‌لنگ، صدای مشابه با پیشرانه­‌های V-Twin ساخت KTM از این موتور به گوش می­‌رسد. خروجی پیشرانه از طریق گیربکس شش سرعته کلاچ لغزنده به چرخ‌ها منتقل می‌­شود.

هاسکوارنا Svartpilen 801 براساس سازه کرومیوم-مولیبدیوم یا همان فولاد 41xx شکل گرفته و در کل 181 کیلوگرم وزن دارد. 52 کیلوگرم از این مقدار، مربوط به وزن پیشرانه است.

سیستم تعلیق WP هم با چنگالی Apex در جلو و تک­ فنر در عقب با قابلیت جابجایی 150 و 140 میلیمتر در محورهای جلو و عقب همراه شده است.

سیستم ترمز با کالیپر دوتایی و چهار پیستون در محور جلو و کالیپر تکی و یک کالیپر در محور عقب، ازJ Juan تامین شده است. سیستم ABS در ترمزهای این موتورسیکلت در پیچ‌ها فعال می­‌شود، ضمن ­این‌که راکبان حرفه­‌ای می‌توانند با انتخاب حالت Supermoto ABS، این عملکرد را در چرخ عقب غیرفعال کنند.

سیستم کنترل کشش و سه حالت رانندگی بارانی، خیابانی و اسپرت به صورت استاندارد برای هاسکوارنا Svartpilen 801 درنظر گرفته شده است، ولی حالت داینامیک یا پویا، با پرداخت مبلغ اضافه نصب می­‌شود.

اگر پکیج داینامیک را برای این موتورسیکلت سفارش دهید، قابلیت‌هایی شامل ده سطح لغزش چرخ، کروزکنترل و 5 سطح از سامانه کنترل زاویه چرخ، در اختیار هاسکوارنا Svartpilen 801 قرار می‌­گیرد.

قابلیت تنظیم دریچه گاز سیمی و امکان ارتباط بلوتوث با نمایشگر 5 اینچی TFT-LCD برای برقراری تماس تلفنی، پخش موسیقی و مسیریاب، از دیگر امکانات موجود در هاسکوارنا Svartpilen 801 است.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje