Wp Header Logo 545.png

در حالی که اطلس به عنوان مشهورترین ربات دنیا از سوی بوستون اینداستری در حال بازنشسته شدن است، مورنین (MOrnine) به عنوان یک یک سیستم خدمات مشتری نوآورانه با سرمایه گذاری اقتصادی برتر با همکاری چری و آیموگا متولد خواهد شد.

مورنین که دارای طراحی بیومیمتیک و چهره ای شبیه انسان است، قابلیت حرکات ماهیچه ای دهان و صورت خواهد بود و حرکاتی مانند صحبت کردن، لبخند زدن و بازکردن دهان خود را انجام می دهد.

این ربات قابلیت تفسیر دستورات شفاهی یا نوشتاری و تبدیل به استراتژی عملی را دارد و دانش گسترده برند خودروی چری را برای توسعه یک مدل در مقیاس بزرگ در سطح صنعت ترکیب می‌کند.

 

هدف از توسعه مورنین چیست؟

ارائه اطلاعات به مشتریان و پاسخگویی به سوالات آن ها در مراکز فروش خودرو که این امر کارایی خدمات را افزایش می دهد و سطح رضایت مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

همچنین می‌تواند به ‌طور مستقل مشتریان را به مکان‌های خاص محصول هدایت کند و از بازوهای رباتیک ماهرانه خود برای نمایش‌ها و عملیات فیزیکی استفاده کند

در مرحله سوم و آخرین رشد خود، مورنین یک دستیار جامع خانگی است. به طرز ماهرانه‌ای به پرسش‌های معمول رسیدگی می‌کند، یادآوری‌های به موقع زندگی را ارائه می‌کند، به مدیریت سلامت کمک می‌کند، از مراقبت از سالمندان و آموزش کودکان پشتیبانی می‌کند، و کارهای خانه مانند نظافت و آشپزی را انجام می‌دهد. در این مرحله اوج، مورنین نقشی شبیه به نقش یک عضو پرورش دهنده خانواده را بر عهده می گیرد، که عمیقاً در زندگی مردم جا افتاده است، بنابراین کیفیت زندگی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد و بار خانواده ها را کاهش می دهد.

 

سرعیت مورنین 4 کیلومتر برساعت است

رونمایی از Mornine نه تنها نشان دهنده کاوش مداوم و پیروزی بر چالش های تیم تحقیق و توسعه است، بلکه یک جهش قابل توجه در پیشرفت تکنولوژیکی است که به افزایش بهره وری اجتماعی و بهبود سبک زندگی کمک می کند.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje