Wp Header Logo 544.png

سیتروئن C3 ایرکراس ۲۰۲۵ با طراحی جدید، فضای داخلی جادار، پیشرانه‌های متنوع و مقرون‌به‌صرفه، امکانات و فناوری‌های پیشرفته، انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌ها و ماجراجویان است. این SUV جمع و جور با قیمتی رقابتی به بازار عرضه می‌شود و به دنبال تکان دادن بازار با جایگاهی جدید در میان SUV های اروپایی است.

به گزارش مجله ماشین، شرکت سیتروئن از تصاویر اولیه‌ی نسل کاملاً جدید C3 ایرکراس رونمایی کرد. این خودرو هویت طراحی مشابه هاچ‌بک C3، فضای جادار و راحتی سرنشینان و همچنین جاه‌طلبی برای تکان دادن بازار با قیمتی بسیار رقابتی را به اشتراک می‌گذارد. هر دو مدل بر روی پلتفرم مشترک Smart Car ساخته شده‌اند که انعطاف‌پذیری در پیشرانه و صرفه‌ی اقتصادی را به همراه دارد.

سیتروئن سی3ایرکراس ۲۰۲۵
نمای عقب سیتروئن سی۳ایرکراس ۲۰۲۵

نسل کاملاً جدید C3 ایرکراس دستخوش تغییری اساسی شده و با ظاهری جسورانه‌تر، فضای داخلی بیشتر (تا ۷ نفر صندلی)، گستره‌ی وسیعی از گزینه‌های پیشرانه و همان سطح راحتی سرنشینان، وارد عرصه‌ای جدید می‌شود. این نسخه‌ی بالغ‌تر و عضلانی‌تر، همراه با قیمتی بسیار رقابتی، کاملاً مطابق با انتظارات بازار است.

طراحی مدرن و هماهنگ

نسل کاملاً جدید C3 ایرکراس عناصر زبان طراحی جدید سیتروئن را در خود جای داده است که کانسپت Oli مانیفست آن بود و C3 اولین تجسم آن به شمار می‌رود. بنابراین، طراحی آن امضای هویت جدید برند و زبانی قاطعانه در فرم را ادغام می‌کند. بخش جلوی عمودی آن با افتخار لوگوی جدید سیتروئن را به نمایش می‌گذارد و امضای نورپردازی خاص با ۳ بخش درخشان را به کار می‌برد. استایل بسیار مدرن آن همچنین بر کیفیت و توجه به جزئیات با گنجاندن الگوی شورون (chevron) در برخی عناصر تأکید می‌کند. علاوه بر این گرافیک‌ها، سیتروئن با شکستن خوانش عمودی مدل از طریق سقف دو رنگ و احیای C3 ایرکراس با نقاط رنگی مشخص، با درک مشتری از نمای ظاهری و شخصی‌سازی بازی می‌کند. این تکه‌های رنگی در سپر و پنل جانبی قرار گرفته‌اند که مشتری می‌تواند به دلخواه آن‌ها را تغییر دهد.

یک SUV که شخصیت خود را تقویت می‌کند

سیتروئن C3 ایرکراس کاملاً جدید، نگرشی کاملاً متفاوت را در پیش گرفته و از مدلی با تأکید بر گردی و ملایمت به مدلی با استایلی زاویه‌دارتر، عضلانی‌تر و قاطعانه‌تر، بدون اینکه پرخاشگر باشد، تغییر می‌کند. C3 ایرکراس با قدرتی که استحکام را القا می‌کند، با کاپوتی بلند و افقی، گلگیرها و ردپای پهن‌تر، شانه‌های محکم که از محافظت برخوردارند و چرخ‌های بزرگی به قطر ۶۹۰ میلی‌متر، ماهیت شاسی‌بلند خود را می‌پذیرد. هر خط استایل، تنش و انرژی را به مدلی می‌افزاید که اکنون اعتماد به نفس بالایی از خود ساطع می‌کند. نمای کلی آن بسیار متعادل است و استحکام را بیان می‌کند.

سیتروئن سی3ایرکراس ۲۰۲۵
نمای جانبی سیتروئن سی۳ایرکراس ۲۰۲۵

یک SUV جمع‌و‌جور با ظرفیت تا ۷ نفر سرنشین

سیتروئن C3 ایرکراس کاملاً جدید، با رسیدن به طول ۴.۳۹ متر، ابعاد را تغییر داده و فضای داخلی بیشتری را فراهم می‌کند. تناسب متعادل نمای کلی آن، نویدبخش فاصله‌ی دو محور بسیار طولانی، بزرگ‌ترین در این کلاس، است. این امر فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقب فراهم می‌کند. عنصر دیگری که با اندازه‌ی C3 ایرکراس امکان‌پذیر شده و توسط استایل آن آشکار می‌شود: طراحی پنل جانبی، قسمت پشتی پویا و عمودی را ارائه می‌دهد که سکونت خوبی را برای سرنشینان ردیف سوم تضمین می‌کند. این یک نوآوری بزرگ در این بخش است که امکان جای دادن راحت تا ۷ نفر را در کابین با دو صندلی تاشو در صندوق عقب فراهم می‌کند. C3 ایرکراس با ارائه انعطاف‌پذیری عالی در استفاده، مملو از ترفندهایی برای آسان‌تر کردن زندگی خانوادگی است. با این حال، C3 ایرکراس برای مانور آسان و پارک بدون استرس، همچنان بسیار جمع‌و‌جور باقی می‌ماند. C3 ایرکراس یک SUV منطقی، چندمنظوره و اطمینان‌بخش است که زندگی با آن آسان است.

سیتروئن سی3ایرکراس ۲۰۲۵
سیتروئن سی۳ایرکراس ۲۰۲۵

یشنهاد چند انرژی مقرون‌به‌صرفه

این B-SUV جدید پلتفرم Smart Car را با هاچ‌بک C3 به اشتراک می‌گذارد که توسط سیتروئن معرفی شده و از ابتدا برای سازگاری بهینه با پیشنهاد الکتریکی طراحی شده است. به این ترتیب، C3 ایرکراس کاملاً مطابق با چالش‌های گذار به انرژی است و برای اولین بار در کنار یک پیشنهاد حرارتی سنتی، گزینه هیبریداسیونی را ارائه می‌دهد که دسترسی به برقی‌سازی را آسان‌تر می‌کند و تطبیق‌پذیری آن به طور کامل برای این نوع بدنه مناسب است. و برای رفتن به مرحله بعد، پیشرانه‌های تمام الکتریکی مقرون‌به‌صرفه که در اروپا تولید می‌شوند نیز در دسترس خواهند بود.

سیتروئن سی3ایرکراس ۲۰۲۵
سیتروئن سی۳ایرکراس ۲۰۲۵

تجربه‌ای آرام در کابین

نمای SUV سیتروئن C3 ایرکراس، ارتفاع از سطح زمین بیشتر را نوید می‌دهد که رانندگی مطمئن‌تر، دسترسی آسان‌تر به کابین و موقعیت رانندگی بالا را فراهم می‌کند و دید بهتری را به ارمغان می‌آورد. این عناصر به احساس آرامش در کابین، امضای دیگر C3 ایرکراس، کمک می‌کنند. مانند سدان C3، نسل جدید C3 ایرکراس بر روی راحتی تمرکز خواهد داشت و تمام تجهیزات و فناوری‌هایی را که مشتریان در این بازار انتظار دارند، ارائه خواهد کرد.

سیتروئن سی3ایرکراس ۲۰۲۵
سیتروئن سی۳ایرکراس ۲۰۲۵

تغییری در ابعاد

قرار است در تابستان ۲۰۲۴ عرضه شود، نسل جدید C3 ایرکراس چشم‌اندازی جدید از SUV جمع و جور اروپایی را در بازاری مهم ارائه می‌دهد. از سال ۲۰۲۰، فروش B-SUV ها از هاچ‌بک‌های سگمن B در اروپا پیشی گرفته است. فروش هر ساله از ۲ میلیون دستگاه فراتر می‌رود و این در بازاری به طور فزاینده‌ای رقابتی است. سیتروئن در سال ۲۰۰۸ با سیتروئن C3 پیکاسو وارد این بخش از بازار شد.

سیتروئن سی3ایرکراس ۲۰۲۵
سیتروئن سی۳ایرکراس ۲۰۲۵

در آن زمان، دسته B-SUV واقعاً وجود نداشت، اما سیتروئن قبلاً با خودرویی با موقعیت رانندگی بالا و فضای داخلی برای یک وسیله نقلیه کاربردی با شخصیت منحصر به فرد “جعبه جادویی” خودرویی را ارائه می‌داد. نام Aircross در سال ۲۰۱۷ با C3 Aircross ظاهر شد که در حالی که کارایی خود را حفظ کرد، کدهای یک ماجراجو را نیز اضافه کرد. در اواسط سال ۲۰۲۴، سیتروئن C3 ایرکراس جدید را رونمایی خواهد کرد که کاملاً برای برآورده کردن انتظارات خانواده‌ها دوباره طراحی شده است. با ابعاد کاملاً جدید و استایلی قدرتمند و قاطعانه، فضای داخلی بیشتر و مدولار با ظرفیت تا ۷ نفر، پیشنهادات الکتریکی از هیبرید تا تمام الکتریکی و راحتی و اتصال در کابین، این خودرو کاملاً مطابق با انتظارات بازار است.

 

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje