123 3638493188148988403638493932321995495

با وجود آنکه هوراکان STJ به مناسبت پایان تولید این خودروی 10 سیلندر معرفی شده، کار لامبورگینی با این محصول پرطرفدار به پایان نرسیده است. درواقع پس از استراتو Opera Unica که به مناسبت 60 سالگی لامبورگینی معرفی شد، اکنون نسخه دیگری از این خودروی جالب با لقب آل-ترین (All-Terrain) در هفته طراحی میلان رونمایی خواهد شد.

طراحی لامبورگینی هوراکان استراتو آل-ترین

بنابر تصاویر رسمی، چهار روکش خاص توسط بخش خودروهای سفارشی لامبورگینی یعنی استودیو Ad Personam برای هوراکان استراتو آل-ترین طراحی شده است.

طراحان از برف، شن، مسیرهای ناهموار جنگلی و خاک بیابان برای طراحی این روکش‌ها الهام گرفته‌­اند و به همین علت این روکش‌ها را با اسامی NEVE (برف)، SABBIA (شن)، BOSCO (پیست سبز) و TERRA (سنگ‌ریزه) نام‌گذاری کرده‌­اند.

در هر چهار مدل، بخش‌هایی از بدنه خودرو به همراه سقف، گلگیرها، ریل سقفی و روکش پیشرانه با مشکی تزئین شده است. از آنجا که با یک سوپراسپرت قدبلند و بیراهه‌نورد مواجه هستیم، نباید از وجود ریل باربند روی سقف آن تعجب کرد. مشابه این قطعه را مدتی پیش در پورشه 911 داکار هم مشاهده کرده‌­ایم.

رینگ‌های 19 اینچی فورج کاری به رنگ مشکی مات نیز در هر چهار نسخه وجود دارد.

کابین و امکانات لامبورگینی هوراکان استراتو آل-ترین

در فضای کابین این خودروها نیز با پلاک Ad Personam، تریم فیبرکربن، کروم تیره و روکش آلکانترا مواجه هستیم. دکمه استارت و جزئیاتی در روکش صندلی‌ها و پوشش داخلی درها نیز متناسب با رنگ بدنه تزئین شده است.

برنامه عرضه لامبورگینی هوراکان استراتو آل-ترین

حتی همین لحظه هم برای خرید لامبورگینی هوراکان استراتو آل-ترین دیر است، چرا که تمام 12 دستگاه این سری قبلا به فروش رسیده است. 4 دستگاه به خاورمیانه و آفریقای جنوبی ارسال خواهد شد در حالی که 8 دستگاه باقیمانده به ایالات متحده، آمریکای لاتین، اروپا، جنوب شرقی آسیا و استرالیا فرستاده می‌شود.

این 12 خودرو، بخشی از تیراژ 1499 دستگاهی درنظر گرفته شده برای نسخه‌های مختلف سری استراتو است.

با توجه به تکمیل ظرفیت فروش لامبورگینی هوراکان، به نظر نمی‌­رسد که نسخه ویژه دیگری از این خودرو عرضه شود. بنابراین باید منتظر جانشین این خودرو بمانیم که احتمالا با پیشرانه هشت سیلندر پلاگین-هیبرید معرفی خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje