Wp Header Logo 701.png
ژیدو رینبو

در ۱۸ آپریل، ژیدو رسما خودروی الکتریکی مینی خود، رینبو را معرفی کرد. مصرف کنندگان می توانند مدل دلخواه خود را از مجموع پنج مدل با محدوده قیمت ۴۴۰۰ تا ۶۰۰۰  دلار انتخاب کنند.

ژیدو (Zhidou) یکی از اولین برند های چینی بود که وارد بازار خودرو های مینی بر پایه انرژی های نو شد و اولین مدل آن در می ۲۰۱۴ عرضه شد که بعدا به ژیدو D1 تغییر نام داد. متعاقبا، ژیدو مدل های ژیدو D2 و ژیدو D3 را روانه بازار کرد که هر دو دارای طرح بندی سه درب و دو نفره بودند. با این حال، به دلیل عوامل مختلف، ژیدو به تدریج از بازار محو شد تا اینکه پس از تکمیل سازماندهی مجدد استراتژی سرمایه خود، بازگشت خود را در اکتبر ۲۰۲۳ اعلام کرد. در حال حاضر، مدیر عامل جیلی، گان جیایو، به عنوان رئیس هیئت مدیره این شرکت فعالیت می کند.

رنگبندی ژیدو رینبو

ژیدو رینبو (Rainbow) در هفت رنگ رنگین کمان به عنوان رنگ بیرونی به نام های صورتی، بنفش، نارنجی ، زرد، فیروزه ای، سبز و قهوه ای موجود است.

اندازه خودرو ۳۲۲۴/۱۵۱۵/۱۶۳۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۱۰۰ میلی متر است که از طرح سه درب و چهار صندلی استفاده می کند.

مشخصات فنی ژیدو رینبو

به گفته این برند، عناصر طراحی قابل توجه عبارتند از چراغ های جلوی برآمده و بزرگ ، آینه های خارجی فیبر کربن، چراغ های Y شکل و نمای چرخ های ۱۳ یا ۱۵ اینچی به شکل سپر های رومی.

کابین خودرو با پس زمینه صورتی با فرمان دو شاخه، پشت صفحه کیلومتر ال سی دی ۵ اینچی و صفحه نمایش کنترل مرکزی ۹ اینچی زیبا است. دکمه های فیزیکی از نوع چرخشی در زیر صفحه کنترل مرکزی قرار گرفته اند.

فضای داخل ژیدو رینبو

تنظیمات دیگر شامل کنترل وسیله نقلیه از راه دور به وسیله تلفن همراه، باز کردن قفل وسیله نقلیه از راه دور، جستجوی ماشین از راه دور، شارژ برنامه ریزی شده و به روز رسانی OTA است. علاوه بر این، ژیدو ادعا می کند که بیش از ۲۰ فضای ذخیره سازی در سراسر فضای داخلی وجود دارد. طول استاندارد صندوق عقب ۳۹۰ میلی متر است و با تا کردن صندلی های عقب می توان حجم فضای ذخیره سازی را تا ۱۰۳۴ لیتر افزایش داد.

ژیدو رینبو صورتی

کل این سری توسط یک موتور الکتریکی ۲۰ کیلو وات (۲۶ اسب بخار) / ۸۵ نیوتن متر یا ۳۰ کیلو وات (۴۰ اسب بخار) / ۱۲۵ نیوتن متر تغذیه می شود که با یک بسته باتری آهن فسفات لیتیومی عرضه شده توسط Guoxuan Hi-Tech جفت شده است. بسته باتری در ظرفیت های ۹.۹۸ کیلو وات ساعت، ۱۷.۱۸ کیلو وات ساعت و ۱۷.۳ کیلو وات ساعت موجود است که به ترتیب با برد پیمایشی ۱۲۵ کیلومتر، ۲۰۵ کیلومتر و ۲۰۱ کیلومتر بر اساس استاندارد CLTC مطابقت دارد.

علاوه بر این، ژیدو در سه سال آینده قصد دارد هشت مدل و در پنج سال آینده در مجموع ۱۶ مدل را به بازار عرضه کند.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje