Wp Header Logo 760.png
چری تیگو 9 در نمایشگاه خودروی پکن پرده برداری شد

شرکت چری از شاسی بلند پرچمدار تیگو ۹ در نمایشگاه خودروی پکن پرده برداری کرد. این خودرو بزرگ ترین عضو خانواده تیگو محسوب شده و نسبت به مدل های پیشین قدرتمندتر و لوکس تر است.

طراحی باوقار

چری تیگو ۹ آمده که تعاریف جدیدی از یک کراس اوور لوکس ارائه کند. این خودرو از لحاظ طراحی دنباله روی سایر اعضای خانواده خود است.  با این حال به خاطر کلاسی که تیگو ۹ در آن قرار دارد، باوقارتر شده و خبری از المان های اسپرت و یا خطوط و حجم های اغراق آمیز در بدنه آن نیست. در داخل کابین، چری سعی کرده از مواد با کیفیت استفاده کند. صندلی های این کراس اوور پرچمدار دارای پوشش چرمی هستند و تزئینات چوبی در قسمت های مختلف به چشم می خورد. بهره مندی از آخرین تکنولوژی ها دیگر ویژگی کابین پرچمدار جدید چری است. این شرکت تمام تلاش خود را به کار بسته تا تلفیقی از کیفیت و تکنولوژی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

چری تیگو 9 در نمایشگاه خودروی پکن پرده برداری شد

تیگو ۹ و استفاده از پیشرانه هیبریدی کم مصرف

تیگو ۹ نیروی مورد نیاز خود را از نسل جدید پیشرانه هیبریدی موسوم به Q-POWER دریافت می کند. این پیشرانه ضمن تولید قدرت بالا، از مصرف سوخت پایینی برخوردار بوده و با فناوری شارژ سریع سازگار است. به لطف این پیشرانه مدرن، تیگو ۹ در هر صد کیلومتر ترکیبی فقط ۵.۲ لیتر بنزین می سوزاند که برای شاسی بلندی درشت اندام رقم مناسبی به حساب می آید. در صورت پر بودن باتری و باک، این خودرو می تواند تا ۱۴۰۰ کیلومتر مسافت را پشت سر بگذارد.

چری تیگو 9 در نمایشگاه خودروی پکن پرده برداری شد

باتری به کار رفته در چری تیگو ۹ از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و اگر به یک پورت مناسب متصل شود، در عرض ۲۰ دقیق میزان شارژ آن از ۳۰ به ۸۰ درصد خواهد رسید. جالب اینکه این خودرو با شارژ معکوس سازگار بوده و برق خود را با حداکثر سرعت ۶.۶ کیلووات در اختیار سایر دستگاه ها می گذارد. با توجه به این ویژگی می توان از لوازم الکترونیکی و برقی در خارج از شهر به راحتی استفاده کرد.

چری تیگو 9 در نمایشگاه خودروی پکن پرده برداری شد

فناوری خودران سطح ۲.۵ و ایمنی بالا

تیگو ۹ به فناوری رانندگی خودران سطح ۲.۵ مجهز است و در مجموع از ۱۹ سامانه کمک راننده سود می برد که برخی از آنها عبارتند از دستیار پارک خودکار، دستیار حفظ خودرو در بین خطوط و اخطار باز کردن درها.

چری تیگو 9 در نمایشگاه خودروی پکن پرده برداری شد

این کراس اوور بالارده از لحاظ ایمنی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. بیش از ۸۵ درصد از سازه این خودرو از فولاد مقاوم ساخته شده؛ به لطف این ویژگی و بهره مندی از سامانه های کمکی، ۵ ستاره ایمنی را از موسساتی مثل C-NCAP، ANCAP و EUCAP دریافت کرده است. به طور کلی چری تیگو ۹ پکیجی است از کیفیت، هوشمندی و ایمنی. این کراس اوور پرچمدار برای تجار و افرادی که خواهان کیفیت هستند، گزینه ای جذاب به شمار می رود، چرا که می تواند تجربه سفرهای متفاوتی را برای این افراد رقم بزند. تیگو ۹ در آینده بروزآوری شده و مدام بر کیفیت و توانمندی های آن افزوده خواهد شد تا با نیازها و سلایق مشتریان سرتاسر جهان همخوانی داشته باشد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje