Wp Header Logo 74.png

روز گذشته شهر ووهو در استان آنهویی چین شاهد برگزاری رویدادی بزرگ و باشکوه با حضور نمایندگانی از ۸۰ کشور جهان بود؛ کنفرانس تجاری بین‌المللی چری ۲۰۲۴ با استقبالی گسترده‌تر از همیشه برپا شد. در این رویداد، سرمایه‌گذاران و فعالان صنعت‌خودرو از سراسر جهان گرد هم آمدند تا علاوه‌بر اطلاع از آخرین دستاوردها و برنامه‌های گروه چری در مسیر جهانی‌ شدن، این خودروساز بزرگ را در این راه همراهی کنند.

ژو شائودونگ، مدیرعامل برند چری در این کنفرانس با ارائه گزارشی با مضمون «کاوش در عصر جدید» با تشریح استراتژی توسعه برند چری گفت: «هدف چری، همکاری فراگیر با همه فروشندگان و سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد سیستمی است که قادر به پشتیبانی از هدف فروش یک‌میلیون دستگاه خودرو باشد.»

وی افزود: «در سال ۲۰۲۳، چری با صادرات ۹۳۷ هزار دستگاه خودرو، به‌نتایج قابل توجهی دست یافت که آن را به‌برترین برند صادرکننده خودرو چین تبدیل کرد و منتهی به‌جلب اعتماد بیش از ۱۳ میلیون مشتری در سراسر جهان شد.»

شائودونگ ادامه داد: «این دستاوردها نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه نزدیک به ۵۰ هزار فروشنده در سراسر جهان است که ارزش‌های اصلی چری را از طریق مهارت‌های حرفه‌ای و خدمات عالی خود به‌کاربران جهانی منتقل می‌کنند.»

۲۷ سال حرکت مستمر در مسیر توسعه

در عصر جهانی ‌شدن و رقابت شدید بازار، پنج سال آینده یک دوره حیاتی مرگ و زندگی برای برندهای خودروسازی چینی و همتایان جهانی آن‌ها خواهد بود. در این چشم‌انداز چالش‌برانگیز، رشد پایدار تنها با پرورش قدرت برند قوی و قابلیت‌های بازاریابی چندوجهی حاصل می‌شود. چراکه تنها اتکا به «قیمت‌گذاری رقابتی» در بلندمدت قابل دوام نیست. بنابراین، چری خود را در نقطه‌ای حساس از تحول می‌بیند که به‌کاوش در راه‌های جدید فراتر از رقابت متعارف برای ایجاد یک سیستم بازاریابی برند در سطح جهانی نیاز دارد.

ساخت نخستین پلت‌فرم الکتریکال با چهار حالت رانندگی

برای دستیابی به‌کیفیت خرچه رقابتی‌تر، چری در حال ساخت نخستین پلت‌فرم الکتریکال است که از چهار حالت رانندگی بنزینی، هیبرید، پلاگین-هیبرید و برقی بهره می‌برد و از پنج گواهینامه ایمنی جهانی یعنی IIHS، C-NCAP، NHTSA، JNCAP و EUCAP نیز پیشی خواهد گرفت. بدین‌ترتیب در آینده، چری حضور خود را در بازارهای بزرگ بین‌المللی گسترش خواهد داد.

توسعه فعالیت‌های بشردوستانه

چری که تاکنون در بخش مسئولیت اجتماعی حضور جهانی فعالی داشته، از این پس نیز به اقدامات خود در راستای افزایش رفاه عمومی و توسعه ابتکارات بشردوستانه‌اش ادامه خواهد داد که این حرکت نیز خود در تثبیت و ارتقای جایگاه جهانی چری موثر خواهد بود.

جهش صادرات بزرگ‌ترین خودروساز چین در آستانه میلیونی شدن

هدف فروش میلیونی برای سیستم بازاریابی

در این کنفرانس همچنین ژانگ گویبینگ، رئیس چری اینترنشنال اظهار داشت: «هدف فروش میلیونی برای سیستم بازاریابی، نه‌تنها چشم‌اندازی از نقطه عطف مهم دیگری در مسیر توسعه برند چری است، بلکه یک طرح اولیه با انتظارات بالا برای کل تیم فروشندگان است.»

وی افزود: «موفقیت کامل کنفرانس تجاری بین‌المللی چری در سال ۲۰۲۴، آغاز یک سفر کاملا جدید برای چری است؛ چری به‌دنبال ایجاد شبکه‌های همکاری قوی‌تر و کارآمدتر با شرکای فروشنده جهانی خود است.»

رئیس چری اینترنشنال در پایان با بیان این‌که شبکه نمایندگان فروش با هم چالش‌ها را حل خواهند کرد، در پایان گفت: «آن‌ها از فرصت‌ها استفاده می‌کنند و مسیر را برای آینده‌ای موفق برای چری و همه شرکایش هموار خواهند کرد.»

تقدیر از نمایندگی‌های برتر فروش چری در سراسر جهان

گفتنی است در این کنفرانس تجاری بین‌المللی، تجزیه و تحلیل عمیقی از آخرین پیشرفت‌های فناوری چری ارائه و قدرت نوآوری قوی این برند تشریح شد. همچنین در مراسم اهدای جوایز، از نمایندگان فروش برتر چری در سراسر جهان بابت سرآمدی و سخت‌کوشی آن‌ها تقدیر شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje