Wp Header Logo 218.png

سئو ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد. شما برخی از کلمات کلیدی را انتخاب می کنید و صفحه شما به راحتی بهینه می شود، درست است؟ با این حال، این تعریف کاملا دقیق نیست. در حالی که بسیاری از افراد مفاهیم اساسی سئو را درک می کنند، در ده سال گذشته تغییرات قابل توجهی در این عرصه رخ داده است. روش ‌های سئو که امروزه با آن ها آشنا هستیم، بسیار با روش ‌های یک دهه قبل متفاوت است. به همین دلیل است که بازاریابان باید به طور مداوم درک خود از سئو را اصلاح و بازتعریف کنند. به طور خلاصه، سئو یک استراتژی همیشه در حال تحول است که بازاریابان باید به طور مداوم با آن سازگار شوند. با ما در این راهنما همراه باشید تا به راحتی تعریف سئو چیست به زبان ساده را به شما ارائه دهیم.

سئو چیست؟ 

سئو چیست به زبان ساده

در پاسخ به سوال سئو چیست به زبان ساده باید گفت سئو که مخفف بهینه سازی موتور جست و جو است شامل استراتژی هایی با هدف تقویت موقعیت وب سایت شما در صفحات نتایج موتور های جست و جو (SERPs) و افزایش دید آن برای افرادی است که به دنبال راه حل های مرتبط با نام تجاری، محصول یا خدمات شما از طریق موتور های جست و جو مانند Google، Yahoo! و Bing هستند. با این حال، روش ‌های مورد استفاده برای ارتقای رتبه بندی در طول زمان به دلیل تغییرات مداوم در الگوریتم‌ های جست و جو توسط این شرکت‌ ها تکامل یافته ‌اند.

سئو چگونه کار می کند؟

برای دریافتن اینکه سئو چیست به زبان ساده خوب است اشاره کنیم سئو شامل بهینه سازی صفحات وب سایت، انجام تحقیقات کلمات کلیدی و به دست آوردن لینک های ورودی است. نتایج تلاش ‌های سئو پس از کرول شدن و فهرست ‌بندی صفحه وب توسط یک موتور جست و جو قابل مشاهده است. استراتژی های زیادی برای بهبود سئو صفحات سایت وجود دارد، مانند برچسب های عنوان، کلمات کلیدی، تگ های تصویر، ساختار لینک داخلی و لینک های ورودی. کاربران HubSpot می توانند از پنل سئو در حساب خود برای ارزیابی سطوح بهینه سازی استفاده کنند. موتور های جست و جو همچنین ساختار سایت، طراحی، رفتار بازدیدکنندگان و عوامل خارجی را برای تعیین رتبه سایت در SERP ها در نظر می گیرند.

جستجوی ارگانیک چیست؟

جستجوی ارگانیک

جستجوی ارگانیک به عمل انجام جست و جو در موتور جست و جو و کلیک بر روی نتیجه ای اشاره دارد که برای آن پولی پرداخت نشده است. این یک کانال بازاریابی است که در بازاریابی ورودی برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده می شود.

در روش ‌های سئوی امروزی، دیگر کارآمد نیست که به سادگی تعداد زیادی از کلمات کلیدی را برای دستیابی به بازار هدف خود قرار دهید. در واقع، انجام این کار می تواند به سئوی وب سایت شما آسیب برساند؛ زیرا موتور های جست و جو آن را به عنوان اسپم تشخیص می دهند.

در عوض، مهم است که از کلمات کلیدی به طور طبیعی در محتوای خود استفاده کنید. هیچ قانون یا عدد جادویی خاصی برای استفاده از کلمه کلیدی وجود ندارد؛ زیرا به طول کلمه کلیدی و مقاله شما بستگی دارد. اگر متوجه شدید که کلمات کلیدی را به زور وارد محتوای خود می کنید، بهتر است آن ها را نادیده بگیرید و به طور طبیعی روی نوشتن تمرکز کنید.

استراتژی سئو چیست؟

استراتژی سئو

پس از درک اینکه سئو چیست به زبان ساده باید گفت که استراتژی سئو به یک برنامه جامع با هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما از طریق موتور های جست و جو اشاره دارد. یک استراتژی موفق سئو شامل تکنیک های آن پیج و آف پیج است. استراتژی های آن پیج بر استفاده از کلمات کلیدی که با هدف کاربر همسو هستند، تمرکز دارند، در حالی که استراتژی های آف پیج شامل کسب لینک های ورودی از سایر وب سایت ها است. در حالی که مهم است که کلمات کلیدی را در محتوای خود بگنجانید، نباید تنها تمرکز یا محور اصلی تمرکز شما باشد. در عوض، تمرکز اصلی شما باید بر درک و توجه به مقاصد مخاطبان معطوف شود. با ساختن استراتژی سئوی خود بر اساس موضوعات به جای کلمات کلیدی، می توانید هدف کاربر را برآورده کنید و به موفقیت در رتبه بندی بلندمدت برسید. برای جذب بازدیدکنندگان مرتبط از طریق موتور های جست و جو، داشتن درک روشنی از مخاطبان هدف و علایق آن ها بسیار مهم است. در صورت نیاز، می توانید استخدام پیمانکاران یا برون سپاری سئو به آژانس های بازاریابی دیجیتال و سئو را نیز در نظر بگیرید.

جمع بندی

برای توضیح اینکه سئو چیست به زبان ساده گفتیم که اصول اصلی سئو که مانند یک دهه قبل باقی می مانند؛ مجموعه ای از استراتژی ها هستند که در صورت اجرا می توانند رتبه شما را در موتور های جستجو افزایش دهند. با این حال، استراتژی های خاصی که ما استفاده می کنیم در طول زمان تکامل یافته اند. برای کسانی که تازه وارد سئو می شوند یا به دنبال بررسی هستند، آموزش های رایگان سئو که در بلاگ قرار گرفته اند، ممکن است جالب باشد. برای ما ضروری است که خود را با چشم انداز به سرعت در حال تغییر وفق دهیم و در نظر داشته باشیم که هدف موتور های جست و جو ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن برای خود جستجوگران است. با هماهنگ کردن تاکتیک های سئو خود با این هدف، نتایج مثبتی خواهید دید، حتی اگر به طور کامل در مورد جزئیات پیچیده الگوریتم های موتور جست و جو به روز نباشید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje