Wp Header Logo 247.png

هرروزه صحبت های زیادی در مورد فراگیر شدن هوش مصنوعی در چند سال اخیر به گوش می رسد. یکی از حوزه‌ هایی که هوش مصنوعی در آن جای خودش را پیدا کرده و بسیار موثر واقع شده است، حوزه تولید محتوا است. این موضوع برای فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ که به دنبال هوشمندانه کردن کار خود هستند نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است. در ادامه به معرفی بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا خواهیم پرداخت.

مزایای ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا

ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا

دانستن مزایای استفاده از ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا به ما نشان می دهد که چرا باید ابزار های هوش مصنوعی را جزء اصلی برنامه ریزی در ایجاد محتوا قرار دهیم. مهم ترین و اصلی ترین این مزایا شامل موارد ذیل است:

  • صرفه جویی در زمان
  • افزایش کارایی و بهره وری
  • صرفه جویی در هزینه
  • مقیاس پذیری
  • بهبود عملکرد سئو
  • افزایش کیفیت محتوا

برترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا

تولید محتوا

برای بهره مندی از مزایای کامل هوش مصنوعی باید از ابزار های مناسب آن استفاده شود. در ادامه این مقاله برخی از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا های نوشتاری و گرافیکی را معرفی خواهیم کرد:

این ابزار از بهترین انواع ابزار ها برای نوشتن پست وبلاگ با هوش مصنوعی است. اگر به دنبال تولید محتوای سریع برای پست های وبلاگ هستید، Jasper AI ارزش بررسی را دارد. این ابزار 50 قالب برای انتخاب دارد. از این ابزار به راحتی می توانید برای ایجاد توضیحات محصول برای پلتفرم های تجارت الکترونیک یا ایجاد پست های عالی برای کانال های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

یکی از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا،  OpenAI’s GPT-3 است. این ابزار مانند یک نویسنده مجازی فوق العاده هوشمند عمل کرده و می تواند به تولید محتوا کمک زیادی کند. چیزی که آن را متمایز می کند، توانایی باور نکردنی آن در درک و تولید متن فوق هوشمند است.

یکی دیگر از ابزار های برجسته در لیست ابزار های هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا ، Copy.ai است. این ابزار مانند یک دستیار نویسنده عمل کرده و تولید محتوا را سریع می کند. آنچه که Copy.ai را در میان سایر ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا متمایز و کاربر پسند می کند، تمرکز آن بر دسترسی آسان به محتوا است. این ابزار به گونه ای طراحی شده است که ساده و کارآمد باشد و به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت محتوای با کیفیت تولید کنند؛ بدون اینکه تحت تأثیر فرآیند های پیچیده قرار گیرند.

موارد قبلی معرفی شده، ابزار های هوش مصنوعی مبتنی بر نوشتار بودند؛ اما این ابزار در بین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا بر اساس هنر های بصری است. Artbreeder مانند یک استودیوی هنری مجازی است که در آن می توانید بدون زحمت تصاویر خیره کننده ای برای محتوای خود ایجاد کنید.

برخلاف ابزار های طراحی سنتی، Artbreeder از هوش مصنوعی استفاده می کند تا به شما امکان دهد تصاویر را ترکیب کنید و تغییر دهید و یک طرح گرافیکی منحصر به فرد و چشم نواز ایجاد کنید.

Artbreeder

Artbreeder به عنوان یکی از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا برجسته است و کاربران را قادر می سازد تا به راحتی و هنرمندانه محتوای بصری خود را ارتقا دهند و رویکردی جدید و نوآورانه را در مقایسه با ابزار های طراحی گرافیک سنتی ارائه دهد.

ShortlyAI مانند یک همراه و کمک برای تولید محتوای نوشتاری است. این ابزار ایده های شما را به یک محتوای کامل تبدیل می کند. ShortlyAI به دلیل سادگی، در تولید پست ‌های وبلاگ، مقالات و موارد دیگر، یک ابزار راحت برای نویسندگان محتوا است.

می توان گفت که Canva یک ابزار متفاوت نسبت به سایر ابزار های معرفی شده است؛ زیرا کاملا مبتنی بر هوش مصنوعی نیست، بلکه با هوش مصنوعی به شما کمک می‌ کند تا یک محتوای جذاب داشته باشید. Canva طیف وسیعی از الگو ها و عناصر را برای ساخت محتوا های گرافیکی یا پوستر ها ارائه می دهد.

Canva مانند یک زمین بازی خلاقانه برای هر کسی است که می خواهد محتوای چشم نوازی را بدون دردسر نرم افزار های طراحی پیچیده تولید کند.

Wordtune مانند یک پیشنهاد دهنده برای بالا بردن کیفیت تولید محتوا است. این ابزار پیشنهاداتی را در زمان واقعی برای بهبود محتوای شما ارائه می دهد. Wordtune با ارائه بازخورد فوری به شما کمک می ‌کند تا کلماتتان را تاثیرگذار تر و جذاب ‌تر کنید.

جمع بندی

هوش مصنوعی با سرعت هر چه تمام تر در حال تسخیر جهان است و زمان آن فرا رسیده است که شما نیز خود را با آن وفق دهید. اگر شما یک تولید کننده محتوا هستید، ممکن است این کار برای شما سخت و زمان بر باشد. با ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا می توانید این کار را به راحتی و با دقت بالا انجام دهید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje