صنعت ماشین: برای بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از سرى مسابقات جام باشگاه هاى آسيا، شاهد حضور لاماری ایما به عنوان خودروی اسکورت جام باشگاه های آسیا هستیم.

به گزارش صنعت ماشین،

 پيش از اين نيز از لاماری ایما به عنوان خودروی اسکورت تیم های خارجی در بازی های جام باشگاه های آسيا استفاده شده بود و حالا قرار است از آن مجددا به عنوان خودروى اسكورت در بازى پرسپوليس تهران و استقلال تاجيكستان مورد استفاده شود. این خودرو قبل تر در بازی های آسیایی سپاهان اصفهان، نساجی مازندران و پرسپولیس استفاده شده بود و حالا با آغاز هفته سوم این مسابقات، دوباره لاماری ایما را به همراه تیم میهمان  خواهيم ديد.

لاماری ایما خودروی اسکورت جام باشگاه های آسيا +تصاویر

تیم پرسپولیس تهران فردا دوم آبان ماه در جریان هفته دوم مسابقات جام باشگاه های آسيا به مصاف استقلال تاجیکستان می رود. لامارى ايما در تمام مدت حضور تيم ميهمان در ايران به عنوان اسكورت اين تيم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لاماری ایما خودروی اسکورت جام باشگاه های آسيا +تصاویر

لاماری ایما يكى از كراس اورهاى خوش اقبال بازار ايران است. اين خودرو با چهره اى خاص به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو  با فناوری پاشش مستقیم سوخت (GDI) مجهز است. قدرت اين خودرو ۱۹۵ اسب بخار و گشتاورش ۲۸۵ نیوتن متر است. گيربكس أن يك جعبه دنده ۷ سرعته DCTاست و به تازگى نسخه ايكس آن نيز قرار است با تجهيزات بيشترى عرضه شود. علاوه براين ورژن هايبريدى آن هم با چهره اى زيباتر و فناورى پيشرفته تر در برنامه توليد آرين موتور قرار دارد. 

لاماری ایما خودروی اسکورت جام باشگاه های آسيا +تصاویر

source

viraje

توسط viraje