Wp Header Logo 199.png

همه ما می دانیم که انتخاب شرکت سئو برای انجام کار های مارکتینگ روندی بسیار دشوار را در پی دارد و اگر انتخابی اشتباه صورت گیرد، پیامد ها و عواقب زیادی را برای شما رقم می زند. همچنین می دانید که تمامی امور مارکتینگ شما بر دوش شرکت سئو ای است که شما آن را انتخاب کرده اید؛ بنابراین دریافت رتبه های پایین در رتبه بندی های موتور های جست و جو گوگل و یا کاهش ترافیک وب سایت شما، همه و همه بر عهده ی شرکت سئو است. در نتیجه بدیهی است که انتخاب اشتباه شما را از مسیر کاری موفق جدا می سازد. اما با انتخاب شرکت سئو خوب و مطمئن، کسب و کار شما در هر سبکی که باشد می تواند رونق پیدا کند و اگر محصولی را به فروش می رسانید، فروشتان بسیار بیشتر از قبل می شود.

پیش از اینکه به انتخاب شرکت سئو خود بپردازید، پیشنهاد می کنیم مقاله پیش رو را با حوصله و دقت مطالعه نمایید و با نکته های ظریف و دقیقی که می توانند به شما در انتخاب شرکت سئو کمک کنند، آشنا شوید.

انتخاب شرکت سئو

انتخاب شرکت سئو

  • وعده های تو خالی شرکت ها را نپذیرید.

در هنگام انتخاب چنین شرکتی  باید بدانید و آگاه باشید که سئو سایت یک معجزه و یا یک جادوی خاص و معرکه نیست. بنابراین از تمامی شرکت هایی که به شما وعده های عجیب و غریب و رویایی می دهند دوری کنید و بدانید که آن ها قصد فریب شما را دارند. شما که تصمیم گیرنده هستید باید بدانید که سئو یک روند دشوار در جهت بهینه سازی وب سایت و کسب کار شما است و نیازمند زمان است. در نتیجه انتخاب شرکت هایی که معتقد اند الگوریتم های خاصی را می دانند که هیچ شرکت و یا فرد دیگری ازشان مطلع نیستند و به رمز و راز هایی از موتور های جست و جو گوگل مسلط اند، در بیشتر مواقع کار اشتباهی است؛ زیرا وعده هایشان کاملا پوچ و تو خالی است.

 انجام یک سئو خوب و با کیفیت زمانی صورت می گیرد که شرکتی که شما با آن کار می کنید درک عمیقی از نحوه کار موتور های جست و جو گوگل داشته باشد. همچنین به طور متوالی تغییراتی را در جهت بهینه سازی وب سایت شما انجام دهد؛ زیرا می توان گفت که به طور تقریبی هر هفته الگوریتم های گوگل تغییر می کنند و به روز رسانی می شوند.

علاوه بر این ها در نظر داشته باشید که برخی از شرکت با انجام یک سری کار ها قوانین سئو را در زیر پای خود می گذارند و به راحتی از روی آن ها رد می شوند و انجام این کار باعث می شود تا وب سایت شما از لحاظ آماری ضعیف عمل کند. هنگامی که شما مشغول به انجام این کار های ممنوعه در سئو خود شوید، ربات های هوشمند گوگل به راحتی حرکات شما را شناسایی می کنند. علاوه بر این ها در نظر داشته باشید که باید از افرادی که به شما قول می دهند که از این قوانین پیروی می کنند و به طور تخصصی از آن ها اطلاعات کافی دارند نیز دوری کنید.

انتخاب شرکت سئو2

  • اهداف خود از انجام سئو مشخص کنید.

 قبل از انتخاب شرکت سئو باید اهداف مورد نظر خود را از انجام سئو کاملا دقیق و مو به مو بدانید. هدف شما از سئو باید کاملا روشن باشد و باید شرکتی را برگزینید که توانایی لازم را برای انجام دادن و به نتیجه رساندن تمامی اهداف شما یا حداقل هشتاد درصد آن ها داشته باشد. در انتخاب شرکت سئو بسیار هوشیار باشید؛ زیرا بازار کار آن ها این روز ها بسیار داغ است و خیلی از آن ها کاملا دروغین به شما می گویند که از پس انجام دادن اهداف شما بر می آیند؛ اما در نتیجه هیچکدام از آن ها اجرایی نمی شوند و یا ناقص رها می شوند.

شما باید برای جلوگیری از این قبیل مسائل به همراه تیمتان تمام چیزی را که از یک سئو خوب انتظار دارید، تعیین کنید. اگر نمی دانید که چگونه می توانید هدف خود را مشخص کنید، این سوال ها را مطرح کنید:

  • آیا به دنبال این هستید که از طریق استفاده درست از کلمات کلیدی بتوانید جایگاه ویژه ای را در رتبه بندی گوگل کسب کنید؟
  • آیا قصدتان این است که فروش محصولات و یا خدمات خود را افزایش دهید؟
  • آیا می خواهید درآمد خود را از راه تبلیغات افزایش دهید؟
  • آیا تمایل دارید که رسانه ها و شبکه های اجتماعی خود را گسترده تر کنید و به طرز ویژه ای توسعه شان دهید؟
  • آیا به دنبال راهکار ها و یا خدماتی هستید که فرا تر از یک سئو معمولی است؟

با در نظر گرفتن هدف دقیق خود دیگر دشواری خاصی باقی نمی ماند.

انتخاب شرکت سئو3

  • انتخاب شرکت سئو را به رتبه بندی گوگل نسپرید.

 از گوگل نخواهید که این کار را برایتان انجام دهد. اگر می خواهید انتخاب بهتری داشته باشید، سعی کنید به صورت حضوری قرارداد خود را با اهداف مشخص ببندید. در نظر داشته باشید که بیشتر شرکت های خوب معمولا وقت زیادی برای انجام امور سئو وب سایت خود ندارند و در رتبه بندی های گوگل همیشه درخشان نیستند. البته لزوما شرکت هایی که از نظر موتور جست و جو گوگل برتر اند، برای انجام کار شما بد و یا نامناسب نیستند.

جمع بندی

تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید بهترین شرکت را از بین تمامی شرکت های سئو جدا کنید و به عنوان نماینده انجام امور سئو خود برگزینید. این کار ممکن است کمی دشوار باشد؛ اما اگر آگاهانه پیش بروید هیچ مشکلی پیش نمی آید و به راحتی می توانید به اهداف مورد نظر خود برسید. فقط کافی است که هنگام انتخاب شرکت سئو، مواردی را که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم، در نظر داشته باشید. امیدواریم که این مقاله به شما در انتخاب شرکت سئو کمک کرده باشد از اینکه تا به اینجای مقاله همراه ما بوده اید بسیار متشکر و سپاسگزاریم.

source

viraje

توسط viraje