Wp Header Logo 355.png


منتشر شده در 23 بهمن 1402 ساعت 14:00


لینک اند کو 07 EM-P

سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین مشخصات چند مدل جدید را منتشر کرده که یکی از آنها لینک اند کو ۰۷ EM-P است. این سدان سایز متوسط طراحی متمایزی دارد و از پیشرانه هیبریدی شارژی سود می برد.

طراحی متمایز

مثل دیگر محصولات برند لینک اند کو، ۰۷ EM-P نیز از طراحی خاصی برخوردار است، طوری که از فواصل دور هم می توان آن را تشخیص داد. این سدان هیبریدی شارژی بر اساس زبان طراحی جدید کمپانی که با کانسپت The Next Day معرفی شد، شکل گرفته است.

عادت کرده ایم که خودروهای جدید را با چراغ های دو تکه ببینیم. لینک اند کو ۰۷ EM-P نیز از این قاعده پیروی می کند، اما به روشی متفاوت تر و متمایزتر. چراغ های روشنایی در روز این سدان هیبریدی شارژی روی گلگیرهای جانبی نصب شده اند و فرمی مشابه با حرف F انگلیسی دارند. اگر با دقت به تصاویر این خودرو نگاه کنید، خواهید دید چراغ های اصلی با جلوپنجره بسیار باریک ساختاری یکپارچه ایجاد کرده اند. همانند اکثر سطوح بدنه، سپر جلو هم سطوحی صاف و یکدست دارد و خبری از حجم پردازی یا زوایای تیز روی آن نیست.

در نمای جانبی، استفاده از رنگ مشکی برای ستون ها و سقف باعث شده لینک اند کو ۰۷ EM-P جذابیت بالایی داشته باشد. رینگ های این سدان هیبریدی شارژی ۵ پره هستند و طراحی زیبایی دارند. دستگیره های در کشویی و آینه های جانبی بدون فریم از دیگر ویژگی های جالب ۰۷ EM-P در نمای جانبی هستند.

طراحی لینک اند کو 07 EM-P

لینک اند کو ۰۷ EM-P در نمای عقب هویتی کاملاً مستقل دارد و شبیه هیچ یک از خودروهای حاضر در خیابان نیست. چراغ های عقب این سدان خوش استیل سرتاسری هستند و در طرفین المانی مشابه با دو دندانه دارند. در بالای چراغ ها و روی لبه درب صندوق یک اسپویلر کوچک دیده می شود. سپر این خودرو در قسمت پایینی به رنگ مشکی بوده و به نظر می رسد چراغ های عمودی حاضر در گوشه های آن نقش مه شکن را ایفا می کنند.

لینک اند کو ۰۷ EM-P وابعادی مشابه با تویوتا کمری

محصول جدید گروه جیلی طول، عرض و ارتفاعی برابر با ۴۸۲۷، ۱۹۰۰ و ۱۴۸۰ میلیمتر دارد و فاصله محوری آن برابر با ۲۸۴۳ میلیمتر است. با چنین ابعادی باید گفت لینک اند کو ۰۷ EM-P جثه ای نزدیک به تویوتا کمری یا هیوندای سوناتا دارد. وزن این خودرو ۱۹۱۵ کیلوگرم اعلام شده و بسته به تیپ با رینگ های ۱۸ یا ۱۹ اینچی به دست مشتریان خواهد رسید.

مشخصات فنی لینک اند کو ۰۷ EM-P

لینک اند کو ۰۷ EM-P بر اساس پلتفرم پیشرفته CMA Evo توسعه پیدا کرده؛ این پلتفرم محصول مشترک جیلی و ولوو بوده و مخصوص خودروهای هیبریدی شارژی است. طبق انتظار پیشرانه به کار رفته در این خودرو به سری EM-P تعلق دارد. قلب اصلی این پیشرانه را موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ (با کد BHE15-BFZ) تشکیل می دهد. این موتور توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت را دارد و با یک موتور برقی به قدرت ۲۱۴ اسب بخار همکاری می کند. به لطف این پیشرانه قدرتمند، امکان دستیابی به حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت وجود دارد.

مشخصات فنی لینک اند کو 07 EM-P

برخی منابع ظرفیت باتری لینک اند کو ۰۷ EM-P را ۱۹.۹۹ کیلووات ساعت عنوان کرده اند. این باتری از نوع LFP است و در حالت تمام الکتریکی تا ۱۰۲ کیلومتر مسافت دوام می آورد که البته خوشبینانه به نظر می رسد. ناگفته نماند برند لینک اند کو (Lynk & Co) در سال ۲۰۱۶ و با همکاری جیلی و ولوو پایه گذاری شد. این برند تازه تاسیس اکنون با ۷ مدل در بازار داخلی حضور دارد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje