Wp Header Logo 737.png

نیسان سانی اتاق N17 با مدل ۲۰۲۳ توسط شرکت جهان نوین آریا به ایران آمده است. در این گزارش ویدیوی معرفی ارزان ترین سدان وارداتی نیسان را تهیه کرده ایم.

به گزارش آخرین خودرو، نیسان سانی N17 را می توان نسل قبلی نیسان سانی N18 دانست. اما باید گفت که اتاق N17 سانی همچنان در خطوط تولید نیسان حضور دارد و در برخی بازارها این محصول عرضه می شود. سانی N17 یک سدان اقتصادی است و ارزان ترین سدان وارداتی نیسان در بازار ایران به حساب می آید. در شرایط فعلی واردات خودرو، جهان نوین آریا با هدف گذاری بازار خودروهای اقتصادی وارداتی، اقدام به فروش و خدمات پس از فروش نیسان سانی N17 کرده است. شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران فعالیت می کند و در دوره قبلی واردات، نسخه های مختلف نیسان جوک و ایکس تریل را به بازار ایران عرضه کرده است. در این چند ساله هم جهان نوین آریا جز آن دسته از واردکنندگانی بوده که همچنان خدمات پس از فروش خود را به روز رسانی کرده و حال می خواهد تا در کنار ادامه خدمت رسانی به محصولات قبلی نیسان، خدمات ویژه ای را به مشتریان نیسان های جدید از جمله سانی N17 ارائه دهد.

مشخصات نیسان سانی N17

این نسخه نیسان سانی با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران می آید. این پیشرانه ۱۰۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۴ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده سانی جهان نوین آریا از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. این سدان اقتصادی نیسان مصرف سوخت کمتر از ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد. این سدان نیسان به دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تهویه دستی و… مجهز است.

نوشته ویدیوی معرفی ارزان ترین سدان وارداتی نیسان اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje