Fotojet65638441926090650442

شرکت آلپاین، اولین عکس‌های رسمی مدل A290 را منتشر کرده است. البته در این عکس‌ها می‌بینیم که محصول جدید پوشش استتاری زیادی دارد. این هات‌هچ الکتریکی، مراحل پایانی تست‌های خود را می‌گذراند و در شرایط آب‌و هوایی دشواری در قطب شمال با دمای منفی ۳۰ درجه، تست می‌شود. عرضه آن در ماه ژوئن تایید شده است.

قبلا نیز عکس‌های جاسوسی نمونه اولیه دیگری حین تست‌های هوای سرد منتشر شده بود. یکی از این نمونه‌های اولیه پوشش متفاوتی داشته که گرافیک آن رنگارنگ بود. نشان 01 با پیام  A New Track Rise Above Yourself و You’ll see me soon (به زودی مرا خواهید دید) در آن دیده می‌شد و با هشتگ #AlpineGoesElectric از مردم درخواست داشت تا آن را آنلاین نمایش دهند و تبلیغ کنند.

طراحی آلپاین A290

این مدل از کانسپت آلپاین A290_β الهام گرفته و پیروی می‌کند. زیرا چراغ‌ها و مه‌شکن‌های X شکل دیده می‌شود‌. شعبه رنو توضیح داده که A290 با بدنه نهایی خود معرفی می‌شود. ابعاد آن ۳۹۹۰/۱۸۲۰/۱۵۲۰ میلی‌متر است. فاصله محوری نیز به ۲۵۳۰ میلی‌متر می‌رسد.

آینه‌های جانبی بزرگ‌تر و دستگیره‌های در مخفی مشخص است. رکاب‌های جانبی اسپرت، گلگیرها و چرخ‌های متمایز ، سپر عقب با تهاجم‌ کمتر، چراغ‌های عقب عمودی و دیفیوزر متوسط از ویژگی‌های ظاهری قابل تشخیص آن است.

همچنین شرکت اظهار کرده بود که مدل تولیدی با رینگ‌های ۱۹ اینچ و تایرهای میشلن همراه است. رانندگان می‌توانند گزینه‌های Pilot Sport S5 , Pilot Sport EV یا Pilot Alpin 5 را انتخاب کنند.

کابین و امکانات آلپاین A290

ظاهر خارجی مشابه کانسپت بوده اما فضای داخلی متفاوت است. فرمان آن فلت بوده و صندلی‌های اسپرت با روکش چرم و پارچه دارد.

در یکی از عکس‌ها می‌توانیم نگاهی مختصر و گذرا به داخل خودرو داشته باشیم. فرمان سه شاخه آن فلت بوده و دکمه حالت‌های رانندگی دارد. دکمه RCH آبی برای تنظیم شارژ باتری و یک دکمه قرمز OV برای Overtake (سبقت گرفتن) وجود دارد.

مشخصات فنی آلپاین A290

آلپاین تاکید کرده که بر عملکرد دینامیکی این خودرو تمرکز شده است. همچنین توجه ویژه‌ای به پاسخ موتور، دقت رانندگی و چابکی شده است.

آلپاین هیچ جزئیات جدیدی را در مورد این مدل اعلام نکرده، اما این شرکت اخیرا تایید کرده که این خودرو الکتریکی طبق رنو ۵ برقی جدید و پلتفرم CMFB-EV ساخته شده است.

مشخصات فنی در دسترس نیست، اما کانسپت آن دو موتور الکتریکی در بخش جلو داشت. اما به نظر نمی‌رسد چنین پیشرانه‌ای را در مدل تولیدی ببینیم. این مدل می‌تواند یک موتور الکتریکی ۲۶۸ اسب‌بخاری داشته باشد. ممکن است سیستم ترمز و تعلیق منحصر به فردی نیز برای آن در نظر گرفته شده باشد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje