Wp Header Logo 92.png

به گزارش پرشین خودرو، مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند با مراجعه به سایت سایپایدک به آدرس www.saipayadak.org از منوی خدمات مشتریان، بخش نوبت دهی اینترنتی با انتخاب تعمیرگاه مرکزی شماره ۲ سایپایدک به نشانی تهران، سه راه آذری ابتدای خیابان قزوین، نسبت به دریافت نوبت مراجعه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ برای خودروهای شاهین، کوییک، ساینا، تیبا و آریو اقدام کنند.

 

راهنمای نوبت دهی اینترنتی تعمیرگاه های مرکزی سایپا

به اطلاع مشتریان می رساند، فرایند نوبت دهی اینترنتی در تمام تعمیرگاههای مرکزی شرکت سایپایدک به صورت یکپارچه و هماهنگ مطابق با رویه اجرایی ذیل انجام می شود. لذا از تمام مشتریان تقاضا می شود با مطالعه و رعایت موارد ذیل، قبل از مراجعه به تعمیرگاههای مرکزی نسبت به اخذ نوبت اینترنتی اقدام کنند:

– سایت نوبت دهی اینترنتی تعمیرگاه های مرکزی در روزهای چهارشنبه هر هفته رأس ساعت 10 صبح فعال و تا زمان تکمیل ظرفیت امکان اخذ و رزرو نوبت مراجعه و پذیرش فقط برای هفته بعد وجود خواهد داشت.

– علاوه بر مورد اشاره شده در بند قبلی در روزهای شنبه تا چهارشنبه (غیر از تعطیلات رسمی) از ساعت 10 صبح تا زمان تکمیل ظرفیت امکان اخذ نوبت اینترنتی فقط برای پذیرش در روز بعد ایجاد و مشتریان می توانند نسبت به اخذ نوبت اینترنتی اقدام کنند.

– آدرس سایت نوبت دهی اینترنتی تعمیرگاه های مرکزی سایپایدک:

https://customer.saipayadak.org/Account/Login

شرایط پذیرش خودرو در تعمیرگاههای مرکزی

– تعمیرگاههای مرکزی از پذیرش خودرو بدون داشتن نوبت اینترنتی معذور می باشند. لذا از مشتریان تقاضا می شود قبل از مراجعه به نمایندگی، حتما از طریق سایت نوبت دهی اقدام به اخذ و رزرو نوبت پذیرش کنند.

– تمام نوبت های اخذ شده توسط مشتریان فقط در بازه زمانی اخذ نوبت معتبر بوده و امکان پذیرش مشتریان قبل و بعد از بازه زمانی نوبت دریافت شده وجود ندارد.

– به منظور بهبود در کیفیت خدمات قابل ارائه و برنامه ریزی بهتر تعمیرات، تقاضا می شود تمام اظهارات و عیوب خودرو را به صورت کامل در هنگام اخذ نوبت اینترنتی ثبت کنید.

– به منظور رعایت حقوق سایر مشتریان، تعمیرگاه های مرکزی برای آن دسته از مشتریانی که نوبت سرویس سریع را اخذ کرده اند، فقط مجاز به پذیرش خدمات قابل ارائه به صورت سرویس سریع می باشد. لذا در صورت نیاز به دریافت سایر خدمات غیر از سرویس سریع، ضروری است نوبت سرویس تعمیراتی دریافت کنید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje